hermi irka

Friss topikok

Címkék

Kösz Csajok:-)

2011.02.09. 18:30

szerző: hermi67

A biztató kommenteket,segíteni akarást. Remélem,tényleg megoldódik:-).

 

Tegnap ügyeletes voltam. Fúúú,de car volt. Ráadásul reggel elkezdtem fosizni-meg olyan enyhe-tompa fájdalom a hasamban-hurrá,nyilván benyaltam valami vírust. Mondjuk annyi beteg van most a kolléganőim között is,hogy nem csoda. Úgyhogy ma diéta-bár nem vágyom enni,délutánra hőemelkedésem lett,ami engem nagyon lever. De hagytam egy kicsit dolgozni a szervezetemben,utána vettem be lázcsillapítót. Így most átmenetileg jobban vagyok,de érzem az izmaiban,hogy még nem oké minden. Bár ismerve magam,holnap már jobb lesz.

Remélem, a fiúk nem kapják el tőlem-próbálnék távol maradni tőlük,de hát 49 nm-en ez nem egyszerű:-D).

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://hermi67.blog.hu/api/trackback/id/tr275359559

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ismeretlen_105483 2011.02.11. 15:06:44

hogyan tetszik lenni? remélem nem komoly!!!
süti beállítások módosítása