hermi irka

Friss topikok

Címkék

Fáradt vagyok

2011.05.02. 14:24

szerző: hermi67

Néha nagyon. Elgondolkodtam,hogy mennyi minden történt és történik körülöttem. Az utóbbi évek nagyon nagyon nehezek voltak. A kislányom halála, anyósom halála, Petikém hallásbaja, a férjem munkanélkülisége,az adóssághalmaz, Cintia betegsége, az anyukám és a tesóm körüli komoly nehézségek, most Marcikám. Már nem akarom,hogy rossz jöjjön. elegem van. Néha legszívesebben leülnék,és csak bőgnék. Vagy jól lerészegednék. De nincs értelme. És nagyon fáradt vagyok. Egyre rosszabbul viselem a körülöttem lévő negatív dolgokat.Egyre nehezebb  úgy élni, hogy a gyerekeim ne lássák rajtam az engem emésztő gondokat. És ne lássák a gondolataimat kiülni az arcomra. Hogy amennyire lehet, boldog gyerekkoruk legyen. Ha majd felnőnek,szeretettel gondoljanak rám, és az jusson az eszükbe,hogy jó volt gyereknek lenni.

Esetleg,Ti,akik olvastok,és még hisztek is, kérhetnék egy imát? Hátha?! Mert én már nagyon fáradt vagyok.....

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://hermi67.blog.hu/api/trackback/id/tr305359577

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ismeretlen_66889 2011.05.02. 18:37:26

Millió Ima csak értetek♥♥♥Olyan szépen írsz, olyan jó anyuka vagy♥

Ismeretlen_110990 2011.05.04. 09:49:05

ima megy!csók,dóri,panka
süti beállítások módosítása