hermi irka

Friss topikok

Címkék

Áttörés?

2011.08.23. 20:42

szerző: hermi67

Ma Petikével kinn voltunk a Kossuth téren, a szökőkútnál. Ő is, és egy csomó gyerek ott rohangál a vízsugár alatt:-). Már többször voltunk ott, mindig levettem róla a pelust, és kisgatyóba nyomta:-). Többször mondtam Neki,hogy menjünk a fa tövéhez pisilni, meg is állt, hagyta is,hogy előkapjuk a fütyköst- de nem pisilt. Ma is ott szaladozott,élvezte a hűs vízsugarat, egyszer csak szaladt oda hozzám, anyiii,anyiii-és mutatta(mivel mondani még nem tudja a drágám) hogy menjünk a fához. Odamentünk,és pisilt-közben olyan kaján-büszke vigyor az arcocskáján-én meg ha nem félnék a combnyaktöréstől,biztos cigánykereket hánytam volna:-D). Itthon pedig fürdött,és láttam,hogy fogdossa a popsiját,összehúzza-húha,mondom kaka lesz:-). Na,bili  elő, mutatom Neki,közli hogy nem nem nem. Elvette tőlem a bilit, elkezdett bele vizet öntögetni. Egyszer csak látom,hogy megint jön a baj:-). És kiküldött a fürdőből,persze nem szóval, hanem az ismert jelével,mikor egyedül akar lenni(ez így van a pelusnál is,elbújik,és ha arra megyek,legyezget a kezével,és közben mondja hogy nem nem nem.) Szóval kiküldött-kíváncsi voltam, mi lesz, úszik -e a kaki a vízen,vagy megvárja a papíralátétet:-D). Egyszer csak megint kiabál anyiiiiii,anyiiii-bemegyek,hát a biliben úszott a kaki,Ő meg nagy büszkén áll mellette:-). Össze vissza csókolgattam,tapsoltam, a cigánykerék megint elmaradt:-). Hátha,lassan........

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://hermi67.blog.hu/api/trackback/id/tr435359600

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ismeretlen_124026 2011.08.24. 23:46:16

Na látod hogy megy ez:))))Még nem láttam olyan völegényt aki pelusba nősült volna:)))

2011.08.26. 08:35:43

Hermi! LÁtod?? Jön itt a jóóóóó :) :)mint tudjuk, jó munkához idő kell. Pusszantás
süti beállítások módosítása