hermi irka

Friss topikok

Címkék

Mindenféle

2011.11.05. 19:15

szerző: hermi67

Őszi szünet. A fiúk nagyon élvezik,de azért a tankönyvet is elővették(naná,próbálnák csak nem elővenni :-D). Jó lett volna itthon maradni Nekem is,de sajnos nem lehetett. Kevesen agyunk, a nyár óta megint 3 embert küldtek el tőlünk,pedig eddig sem voltunk olyan hajj de sokan. És ugyan mi lesz még január 1-től? Az ember tele van kérdéssel,várakozással,félelemmel. Sokat dolgozunk,sok a beteg,sok a vizsgálat,szinte minden nap 1 embernek legalább 2 munkahelyet kell vinnie. Persze már bejelentették,hogy nem lesz béremelés-na ugyan miért nem lepődtem meg? Utoljára én( a kötelező 3 évenkénti bruttó 2000 forintos emelésen kívül), ha jól emlékszem akkor kaptam, mikor a Medgyesi kormány jött be. Az pedig már nagyon nem mostanában volt-azt hiszem,2002 körül. Csesszék meg,halálra nyomorítanak bennünket. Nonszensznek tartom,hogy a mai magyar állampolgárok nagy része csak arra keres,hogy kifizesse a rezsit,és valami ennivalót tegyen az asztalra, meg a gyereket(keket) oviba,isibe járassa. És még a hitelről nem is írtam semmit. Úgy vágnak át bennünket,ahogy akarnak. A múlt hónapban majdnem 17 ezer forintos plusz levonásom volt,amit nem tudtam hova tenni. A bankban a hölgy közölte,hogy a folyószámla hitelkeretem kamata, Mondom én: az éves? Ő: nem,a negyedéves. Erre megkérdeztem,hogy miért ilyen sok.Azt mondta,hogy biztosan ki volt teljesen használva. Mondtam Neki,hogy 5 éve van teljesen kihasználva minden hónapban,de eddig negyed évente kb 5000 ft.volt a kamat. Úgyhogy szépen előveszem a szerződést,és megnézem,ugyan is szerintem Ők gyönyörűen módosították,anélkül,hogy én tudnék róla. Persze lehet,hogy joguk van hozzá,de akkor is rohadjanak meg.

Petikémnek elkezdődött a fejlesztés-meg volt az első két óra. A fejlesztő peda teljesen el volt ájulva Tőle. Azt mondta,hogy már most látszik rajta,hogy ugyan olyan nagy koponya,mint Levim :-).(persze, Levi sem olyan nagy koponya, csak okos.Illetve néha azt gondolom Leviről,hogy bizonyos dolgokban olyan,mint egy ifjú zseni-másban pedig mint a hátramenés :-D.)

Rendkívül ügyesen részt vett a foglalkozáson,ráadásul egy édes mosolygós, nyílt, kedves kisfiú-ez igaz. FüligPeti:-D. És azt is mondta,hogy jó a hallókészüléke valószínű,mert nagyon ügyesen utánozta az állathangokat-a kis piszok,itthon persze hiába próbálok Vele ilyesmit,közli,hogy nem :-D. Még mindig pelusos-nagy nagy fájdalmamra. Ebből is látszik,hogy mennyire éretlen az agya még. Remélem,azért lassan csak megérik rá. De nem tudok Vele mit kezdeni,erőltetni nem lehet.

Hallókészülék. Megint csak egy van a fülében. Az elemtartója letört(Petikém megpróbálta kinyitni), de tudta használni így is, mert bele lehetett pattintani a helyére.. Viszont egyik nap a játszótéren nagy rohangálásban volt,és állandóan lekapkodta a sapiját. Szerintem akkor beleakadhatott,és elveszett. Ez olyan pici,mint a kisujjamon a köröm fele-és sötét volt,Esély sem volt megtalálni. Úgyhogy elküldtük javításra-nyilván lesz vagy sokezer forint-mert hiába garanciás, ez az "én" hibám. Persze nem,mert a gyerek 3 éves,én meg nem állok ott mindig a füle mellett.de ez van. De egyébként valahol tényleg hibás vagyok-nem gondoltam rá,hogy így ki tud pattanni a helyéről-hiszen belepattintani is kellett egy pici erőkifejtés. Mindegy, szegény embert még a hallókészülékelemtartójaishúzza! Egyre többet halandzsázik-néha néha kimond egy egy szót-amit aztán mintha el is felejtene. Ezt sem értem,de majd csak alakul.

A november 03.-i fókuszban volt egy riport egy halássérült fiatal nőről,és egy újfajta beültetésről-na ennek utána kell néznem. Elég kevés információ hangzott el, pont ezért akarok többet tudni erről. Hátha...

Egyébként nagyon fáradt vagyok. Keveset alszom-munka után pedig hazaesek,ha van időm,eszek pár falatot, de leginkább nincs-sprintelek Petiért,és fél négytől lenn vagyunk este 6-ig,vagy tovább. Nagyon igényli a szabad mozgást,sokat szaladozik,este bicizik(vettünk lámpát előre hátra a bicijére- a kis hülye,annyira élvezi:-)). Persze,már mind a kettőt letörtem,de én rendkívül kreatív módon,cellux-al felrögzítettem :-D. Legalább annyira dizájnos,mint a bicije :-D. Mikor hazaérek,itthon a nagyok,anya ez-az,mi a vacsi,megvarrod,segítesz,kivasalod?De gyere nézd meg,mit mutatok,masszírozzál meg. Este sokszor még mindenféle dolgom van-és persze van egy férjem is, akivel szintén törődni kell. Úgyhogy igen csak ki van használva az időm. És ennek ellenére nem tudok aludni-illetve későn tudok elaludni-persze,ebben az is benne van,hogy a legkisebbem is keveset alszik. Ha napközben alszik a bölcsiben-márpedig ott alszik-akkor este jajj,10 óra-és utána. És én valamiért minden reggel felébredek 5-negyed 6 körül, és akkor már nem merek visszaaludni,mert félek,hogy elalszom. Úgyhogy,olyan vagyok,mint a mosott rongy. És úgy is nézek ki.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://hermi67.blog.hu/api/trackback/id/tr845359610

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása