hermi irka

Friss topikok

Címkék

Hazajöttem

2011.11.28. 17:58

szerző: hermi67

Nagyon jó volt. Akár tökéletes is lehetett volna-ha a családom is ott van. Ez az egy hibádzott.

A szállás szuper volt. Az étel finom,és nagyon bőséges( kb. + 2 kiló :-D).

Az anyák,akikkel voltam,mind egytől egyig kedves,szimpatikus emberek. És hasonló cipőben mint. én. Kinek hallássérült,kinek látássérült,kinek beszédsérült gyermeke(i). Szóval, több mindenre jó volt ez. Például arra,hogy még biztosabban tudjam,hogy itt vagyok jó helyen,ebben a családban,ilyen gyerekekkel és párral,ahol most vagyok. És hogy még megerősödjön bennem az,hogy én inkább viszem a magam keresztjét-nem akarom a másét.

Tulajdonképpen ez egy "pszichokukckó" volt nekünk,anyáknak. Ahol pszichológus vezetésével kendőzetlenül beszélgettünk a saját nehézségeinkről, a bennünket ért impulzusokról,azok feldolgozásáról. És közben játszottunk. Persze,minden játék mögött volt "valami". Ráébresztett bennünket sok mindenre. Nem csak engem,hanem másokat is. És sokat nevettünk nagyon . És sírtunk néha. szóval,érzelmileg rendkívül felkavaró,szellemileg fárasztó-és mégis pihentető volt. Pénteken egy,szombaton kettő,vasárnap 1 "csoport" volt-persze a legrövidebb 2,5 óra, a leghosszabb 4 óra.

A szálloda welness részét használhattuk,úgy hogy a jacuzzi este a talpamat masszírozta:-D.

Szóval,nagyon élveztem. De nagyon jó itthon lenni,az enyémekkel.

Ha lesz több időm,lehet hogy kicsit részletesebben írok majd,mert nagyon érdekesek voltak a foglalkozások.

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://hermi67.blog.hu/api/trackback/id/tr15359621

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Reni 2011.11.28. 19:42:10

Engem érdekelnek a részletek is...szerintem sokaknak szüksége lenne ilyen kikapcsolódós tréningekre...én is mennék szívesen azt hiszem.
süti beállítások módosítása