hermi irka

Friss topikok

Címkék

....hátha segít.

Biztosan többen hallottátok a híradásokból, hogy Szolnokon egy 15 hónapos kisfiút a 15 éves unokatestvére, aki egy gyerekvárosból szökött haza,súlyosan bántalmazott. Sajnos, ezen a napon én voltam az ügyeletes a röntgenben-szerencsémre nem egyedül,mert akkor nem tudom,mi lett volna. Hozzánk hozták be a kicsikét. Meg kellett röntgeneznünk. Én "kezdtem"el, de a kolléganőm fejezte be, mert én sírógörcsöt kaptam, és ki kellett mennem a röntgenből. Az ici-pici teste tele volt zúzódásokkal, nem volt eszméletlen,de éber sem, és ahogy hozzáértem,hogy kigomboljam a kis pizsamáját, valami hihetetlen módon összerándult,és a kicsi feldagad szemecskéjét próbálta nyitni,és látszott rajta, hogy remeg a félelemtől. Súlyosan sérült,koponyatörése,agyi bevérzése lett. Nem tudom,mi lett vele,mert másnap elvitték a debreceni gyerekklinikára. Ez december 10.-én volt. Azóta sem tudok normálisan aludni,nagyon sokszor látom magam előtt a pici,meggyötört arcát. És féltem az én gyerekeimet,hogy soha ne érje Őket baj. Mert annyira szeretem Őket. És nagyon szeretem azt az ici pici,kis 15 hónapos roma kisfiút is. Hiszen nem tehet semmiről sem.

Persze elkapták az unokatesót is,aki az fogdában felakasztotta magát-persze,Ő is hozzánk került, de egy hét múlva meghalt. Mégsem érzek elégtételt.Nyilván Őt is ütötték,verték,míg a "családjában"volt,és nyilván ettől vált ilyenné. De nem tudom sajnálni sem. Mert kínokat okozott egy ártatlan csöppségnek. Milyen ez a világ? Ahol egy gyerek félhalottra ver egy csecsemőt? Milyenek a felnőttek,akik ezt hagyják....Teljesen kiborultam.

Néha azt gondolom,hogy tényleg megérett a világvége-olyan korcs lett az emberi faj. Elnézzük,hogy gyerekek halnak éhen-míg mások színarany autókat gyűjtenek,paloták százait tartják,narkóval gyilkolnak,és atombombával. Néhány millióan. A többi milliárdok pedig csak lesnek,mint a birkák.

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://hermi67.blog.hu/api/trackback/id/tr145359628

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bibe 2012.01.06. 10:49:11

Atya Isten :( ez szörnyű, én is kiborulnék. Nem tudnám felnőttekkel sem csinálni azt amit te, de egy gyereket így látni borzalom lehet. Reméljük nem hal meg. És normális helyre kerül. Sok puszi és ölelés. Ha kell menj el dokihoz szerintem ♥

Ismeretlen_66889 2012.01.06. 11:09:58

Ó istenem, bőgve olvastam végig a soraidat! Az utolsó mondataiddal teljesen egyetértek!

Ismeretlen_83123 2012.01.06. 19:00:00

Atyaég :( Én nem hallottam, vagy még a klinikán voltam, vagy itthon próbáltam észhez térni, beilleszkedni, stb. Lásd a blogban majd, ha lesz időd. Nem tudsz utánakérdezni, mi lett a szegény kisbabával? :(

szandra (xan) 2012.01.06. 22:20:30

Hallottam ezt a "hírt", mert az ilyen nekem nem igazi hír. De hallani is megrázó volt, hát még átélni ezt :( És annyira igazad van abban, amit leírtál. Én ott tartok, hogy ha most kezdeném a gyerekvállalást, nagyon max. 1et vállalnék önzőségből. De szörnyű, hogy mivé lettünk, hogy nem fogom engedni egyedül az utcára a gyerekeimet.... puszillak

Annamari · http://www.syngonium.blogspot.com 2012.01.17. 12:20:57

jesszusom ez rémes :( az utolsó pár sorod úgy igaz ahogy van ... sajnos
süti beállítások módosítása