hermi irka

Friss topikok

Címkék

Csak úgy ..

2012.01.17. 07:41

szerző: hermi67

A héten szabin vagyok(még előző évi maradvány). Nagyon vártam. Nem is terveztem semmit-mert eddig bármit meg szerettem volna csinálni,vagy csak lustálkodni,biztosan meghiúsult valamelyik betegsége miatt.Persze,Levi tegnap hazajött a suliból,hogy hányt-semmi baja. Ma ment is. De én is bemegyek az ofő.jéhez,mert biztosan van valami az osztályban,ami miatt minden hónapban 2-3 napot itthon van a gyerek.Többet hiányzott szerintem ez alatt a fél év alatt innen, mint az általánosból egész 8 év alatt. De ha rákérdezek,mindig azt mondja,hogy semmi baj,minden oké,az osztály jó-egy-két gyereket kivéve-jól kijön Velük. Mégis rossz érzésem van. Tegnap azért  hányt(elmondása szerint),mert nagyon meleg van az osztályban,Ő pedig nem bírja. Hozzáteszem, úgy jár suliba,hogy a pólóra veszi a kabátot. Tényleg nem bírja a meleget. És azt mondja,hogy nem szellőztetnek szinte soha,csak akkor,ha a fizika tanár jön,mert tartanak Tőle(szigorú nagyon),egyébként egész nap nem nyitnak ablakot,mert azt mondják,kinn nagyon hideg van. Nem nagyon tudok mit kezdeni ezzel,mert elég nagy lovak már-egyébként szellőztetni minden szünetben kéne szerintem, vannak 30-an egy kis tanteremben. El tudom képzelni,mennyire levegőtlen ott.

Most,hogy itthon vagyok,gondoltam,bemegyek reggel Peti fejlesztő órájára. A fejlesztő tanár,Marcsi nagyon örült Nekem. De nem jó. A kisfiam,nem akarja tenni a dolgát,ha ott vagyok :). Egyébként ugyan olyan kis lüke fafejű ott is,mint itthon. Marcsi próbálta rávenni,hogy nézzen rá,elfordította a fejét. Akkor odairányította a kezével az arcát-erre lesütötte a szemét. Csak azért se!Jájj,és mindenben ilyen. Nem tudom,mi lesz Vele,hiszen Neki sajnos kevés az a figyelem,amivel egy jól halló gyerek elsajátítja az életet. És Ő nem hajlandó figyelni,csak ha úgy tartja kedve-és leginkább nem úgy tartja. Ha ott vagyok,ez hatványozottan jelentkezik. Holnap is lenne óra-de nem tudom,bemenjek-e. Mert mindamellett,hogy úgy viselkedett ahogy,mikor eljöttem,nagyon sírt,jönni akart Velem. De tényleg dolgom van-hivatalos ügyek intézése, bank és ilyesmi,úgy hogy ha nem beteg,megy bölcsibe.

Egyébként szinte semmit nem tud,amit egy ekkora korú gyereknek tudnia illik-a mozgást kivéve. Meg a kirakózást. Ez van. És nagyon akaratos-még nem találkoztam ilyen gyerekkel soha. De remélem,alakulni fog-mert ha nem,akkor félöreg napjaimra nagyon nehéz dolgom lesz.

Marci szombaton írja a felvételit. Jó lenne már túl lenni rajta-akár hogy is fog sikerülni.

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://hermi67.blog.hu/api/trackback/id/tr455359630

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ismeretlen_83123 2012.01.18. 12:35:09

Nem lehet szellőztetni? Az tök gáz :/ Igen, azt én is megtapasztaltam, hogyha bárhová bekísérem a gyereket, nem hozza a formáját :D Marcinak sikeres felvételit! :) Az pedig, hogy másként fejlődik... majd meglátod, kialakul szépen minden. Puszi :)

Ismeretlen_83123 2012.01.27. 19:32:52

Na és hogy sikerült a felvételi...? :) puszi
süti beállítások módosítása