hermi irka

Friss topikok

Címkék

Mindenféle

2012.11.24. 08:52

szerző: hermi67

Marcikám megkapta a gyógyszerét-Concor,napi 5 mg. Szerda óta szedi, azóta nem érzett olyan rosszul létet,mint eddig. Remélem,beválik. Majd január elején kell menni újra a 24 órás vérnyomás mérésre. Elég sokat hiányzott emiatt, egy csomó dolgozatot kellett írnia. A történelemre azt mondta,hogy az nem lett valami jó-de lesz javító dolgozat.

Levim egy hónapja jár kick-box edzésre,nagyon tetszik Neki. Heti két alkalommal 2 óra-olyan fáradt utána,hogy csak na.  Valamelyik edzés után betamponált orrlyukakkal jött haza-orrba nyomták a szentemet :D. De nem bánja.

Petike jól van-bár most kicsit taknyos. Mióta hangosabbra vetettük a hallókészülékét-egy hete kb., azóta olyan,mintha jobban értené,amit mondunk Neki. Voltunk hallás vizsgálaton-pfffff,nagyon nagyon késő reagált a hangokra-de nem biztos,hogy azért,mert csak ott hallja meg,lehet,hogy már hamarabb hallja a hangot, csak még nem tudja,hogy az már a hang. Majd néhányszori gyakorlás után jobb képet kapunk. A szurdo pedagógusa nagyon elégedett, azt mondja,hogy a játékok során látszik,hogy meg tudja különböztetni a magas és a mély hangokat-ez azt jelenti,hogy fejlődik a hallása. De megőrülök-még mindig kell az orrát szívni-egyszerűen nem érti,hogy mit várunk Tőle,és nem fújja az orrát egyáltalán. Ugyan mikorra fogja megtanulni ezt(is).

A munkahelyemen eléggé káosz van. Rossz poíicióban vagyok,két éve elvállaltam a vezető asszisztensi helyettességet. Ez önmagában még nem lenne gáz- de a főnökünk nem szereti a vezető asszisztenst-engem meg igen. Így nagyon nehéz-örökké megjegyzéseket tesz rám a főnővér-persze burkoltan,de mindenki előtt,és mindenki tudja,hogy miről van szó. Csak addig vállaltam el,amíg egy kolléganőm elvégzi a fősulit- de addig még van két év. Már többször azt gondoltam,hogy elég ebből-de tudom,ha visszalépnék,abból világra (na jó,kórházra :) ) szóló botrány lenne. Én pedig nem szeretem a veszekedést-bár mostanában egyre több részem van benne. Hát,pedig igen csak elegem van az állandó megjegyzéseiből.

Amikor elvállatam,mondtam,hogy azt azért számításba kell venni,hogy Nekem van egy kicsi gyerekem,aki beteg lehet,vannak kirándulások a bölcsivel(most már az ovival),van szünet,nevelés nélküli nap,ilyesmi. Persze a főnővérem azt mondta,hogy semmi baj,ezt Ő is tudja, de nagy segítség lennék Neki. Na,azóta!!!!!

Hétfőn reggel, a megbeszélésen mondta,hogy aki kér szabadságot a hétre vagy a jövő hétre,még most szóljon. Én pénteken délután tudtam megy,hogy a következő pénteken(azaz tegnap) nevelés nélküli nap lesz az oviban. Úgyhogy reggel szóltam is rögtön,hogy pénteken szeretnék elmenni egy napra,mert Petinek nem lesz ovi. erre Ő,mint egy fúria,vágott a szeme: én csütörtökön ügyelek,pénteken pihenő napos leszek,Te csak akkor mehetsz el,ha lesz Katica( Ő a fősulis). Én még akkor is rendesen,csendesen mondtam Neki: Gabika,nincs másik opcióm,mert a gyereknek nincs ovi-egyedül meg nem maradhat itthon,úgyhogy ha van Katica,ha nincs,én nem tudok jönni. Persze összevitáztunk fél perc alatt. És persze akkor már én sem voltam tisztelet tudó-kinevettem,de nagyon. És mondta,mondta?hisztizte, hogy nem csináljak belőle humort-de mondtam,hogy ebből nem lehet mást csinálni,mert ez úgy nevetsége,ahogy van.( Egyébként  ez arról szól,hogy ha valami hibásodik a röntgenben,akkor az az ember jelzi az adott műszaki részlegnek, megnézi a körleveleket,ilyesmi. Semmi extra,máskor is volt már,hogy egy 3. ember lett megbízva ezzel egy-egy napra). Hozzáteszem, amíg a férjem nem dolgozott,sosem maradtam itthon ilyesmi miatt-megoldottuk,hiszen Ő itthon volt. Ha beteg volt akkor is, a nem volt ovi vagy bölcsi-akkor is. Ja,és még 22 nap szabadságom van erre az évre. Nagyon felmérgelt,felment a pumpa bennem. Persze a kolléganők csak néztek,utána mindegyik mondta,hogy ez milyen már,hogy viselkedik velem rendszeresen-de akkor ott egyik sem nyitotta ki a száját,csak a háta mögött nyomták( ahogy egyébként is szokták-tisztelet egy-két kivételnek). Én meg mondtam,hogy ott is lehetett volna azért mondani ezeket. De sebaj, a legtöbbjük ilyen- csak a háta mögött utálják. Engem nem kell megvédeniük-de ezentúl én sem fogok senki mellett kiállni -szó nélkül fogom hagyni a meglehetősen utálkozó megjegyzéseit. Szóval,ezek vannak-sajnos. Jobb lenne,ha olyan ember mellett lennék,aki egyenes. Konkrétan azt gondolja,hogy én a főorvos nőnek beárulom-pedig még egyszer nem mondtam el Neki semmi ilyen dolgot. Minek,nélkülem is utálja-már kezdettől fogva, mióta ő lett az osztály vezető főorvos,rossz a kapcsolatuk nagyon. És akkor én pont itthon voltam Petikémmel,2008-ban. Szóval,nem én vagyok az oka-hanem saját maga. De Nekem meg van elég bajom pont-nem hiányzik még ez is.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://hermi67.blog.hu/api/trackback/id/tr155359661

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása