hermi irka

Friss topikok

Címkék

2008.09.09. 22:06

szerző: hermi67

Húúú,ma elég nehéz napunk volt.Kicsi manóm ma2 hónapos,és megkapta a védőoltást. Nem nagyon sírt,csak kicsit,délután és este viszont nagyon nyűgös volt a drágám. Szépen gyarapszik, a súlya 577o gramm,a hossza 62 cm.Derékbőséget elfelejettem méretni:-). Délután 5-kor szülőire kellett mennem.Vettem ki a fagyasztóból tejet-éhhalál esetére-persze 4-kor szopizott.Olyan negyed hét körül felhívtam apát,hogy nem lázas-e a pici-hát hallom ám,hogy hangosan énekel a picike.Mondta apa,hogy nem tud vele mit kezdeni,sehol sem jó neki, a fagyasztott tejcsit nem eszi meg. Persze én csapot-papot otthagytam,hazarocsoltam-kicsi babám erősen kisírt szemmel és rekedt hanggal fogadott.(Azért megkérdeztem Apát,hogy mégis mit tervezett,mikor szól Nekem?) Rögtön cicre tettem-ami átmenetileg kicsit megnyugattta.Gőgicsélt,mosolygott-aztán egyser csak elkezdett bőgni.És ez így ment egészen addig ,míg Levikém szokásához híven alvásba nem simogatta a buksiját.De még ez előtt kapott egy kúpot-37,5 volt a hője-mivel én meglehetősen parázok a láztól(rossz élményem volt nagyon). Mielőtt elaludt,jött Nagyi(anyósom),és mondta,hogy próbáljam meg a tejet odaadni neki-lehet,hogy csak azért nem ette,mert nyűgi volt a hőemelkedés miatt.Hááát,úgy voltam vele,megróbálom-hopp,140grammot berántott nagyhirtelen a picike.Na,ennyit a fagyasztott tejről. Jaa,és még mielőtt bárki azt gondolná,hogy jujjjjjjj,leszokik a ciciről,elárulok egy titkot:a cumisüvegen csak 1 ici-pici luk van,a én cicimen pedig kb 8-ennyit tudtam megszámolni fejés közben-szóval, a mellbimbóm erősen hajal a zuhanyrózsára:-).Tehát nem gondolnám,hogy leszokik:-).

És persze nem olyan régen fejeztem be a barátnőm hajfelvarrását( én varrom a hajához a műhajat,úgykb.3 hetente két sorban).Tehát,rejtett tehetség vagyok-ebben is:-)).

Na mára ennyi-csak hogy legyen mit olvasnotok,kedves chates barátnőim.Puszi Nektek.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://hermi67.blog.hu/api/trackback/id/tr515359199

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása