hermi irka

Friss topikok

Címkék

2008.10.10. 12:17

szerző: hermi67

Ma itt volt nálam egy kolléganőm a kisfiával.Danika 2007.júnisban született,és nagyon nagyon nagyon édes kispasi.Jött ment nálunk,persze rögtön az első dolga volt a létező összes távirányítót magához venni-úgy nézett ki,mint egy minieladó az Euronics-ben:-). Persze,én majdnem elfelejtettem,hogy jönnek,már éppen idnultunk volna babóval beszerző körútra,mikor csörgött a telefonom.Lehet,hoygy kellene valami agy gyantát szednem?-:). Persze,Kökölyszi már álmos volt,úgyhogy egy kicsi itthon lét után bepakoltam a kocsiba,és lementünk a játszóra,Danika hintázott  nagyon,Kökölyszi meg bealudt-szintén nagyon.Persze el kellett volna mennem húst meg ilyesmiket venni,kulcsot másoltatni-de gondoltam,11-kor már nem indulok el,babó 8-kor evett,biztosan felébred,és végigordítja az utat.Ehhez képest,most,12 óra 17 perckor még mindíg alszik édesdeden-én pedig itt várom a nyolc lukkal (BIBE,hallod?:-D),hogy mikor kel fel enni.Tehát egy újabb gyerektörvényszerűség megfolamazódott: Te csak azt hiszed,hogy tudod,mikor lesz éhes a gyermek-csak akkor,mikor úton vagy vele(mindegy,hogy 1 órája evett,ha nem alszik,akkor éhes),egyébként itthon várhatod,hogy felébredjen,és nem haladsz semerre a dolgaiddal:-). Közben apa,felbuzdulva édesanyja tegnapi "jobb"állapotán,ma is kiment hozzá a kórházba.Remélem,minden rendben lesz.

Nahát,teljesen elképedtem a híradón: totál káosz van gazdaságilag az országban.Azon rémüldöztem,hogy ugyan miből fogjuk fizetni a hitelt,ha a forint teljesen elszáll.Aztán arra a megállapításra jutottam,hogy kár izgulni,olyan még sosem volt,hogy ne lett volna valahogy-a valahogy-ot pedig ki kell bírni......valahogy:-)))).

Ma megint olyan álmos vagyok,mint tegnap,pedig babucim este időben elaludt,és csak 5-kor kelt szopizni.Lehet,hogy azért vagyok ilyen fáradt,mert szoptatok?Nekem nem hullik a hajam(még eddig),én elalszom ülve-állva:-).Megpróbálok kicsit ledőlni,hátha még alszik fél órát:-).

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://hermi67.blog.hu/api/trackback/id/tr695359212

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása