hermi irka

Friss topikok

Címkék

2008.11.04. 06:51

szerző: hermi67

Mint tegnap írtam,Hugomum játszani hívott. Most,hogy összeszedtem azt a tyúkeszemet,és rájöttem,hogy hogyan tudok én is játékosokat hívni,eleget teszek a meghívásnak.

A játék menete: 1. linkeld be a blogodba,aki meghívott téged

                          2. írj magadról 7 dolgot,ami hétköznapi,vagy különleges,vagy titok

                              ami jellemző rád

                          3. hívj meg 7 embert,linkeldbe a nevükket a blogodba,egy hozzászólásban 

                              értesíds Őket.

  • 1.Mindíg sok-több(nem egy) gyermeket szerettem volna
  • 2.Nagyon szeretem a munkámat-akár ingyen is csinálnám(majdnem úgy is van:-D)
  • 3.Szenvedélyes embernek tartom magam az élet sok-sok területén
  • 4.Soha nem szoktam unatkozni
  • 5.Ha megtehetném,az egész világot körbeutaznám
  • 6.Számomra az egyik legfontosabb emberi kapcsolat a barátság
  • 7.Az egyik legfontosabb emberi tulajdonságnak az  őszinteséget tartom

Meghívom játszani Őket: andianyu3 marigold DiÁcska Mauze Puccos ren74 Lidike

Most mennem kell.felébredt Kökölyszim.

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://hermi67.blog.hu/api/trackback/id/tr425359228

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Reni · reni74.blogol.hu 2008.11.04. 09:02:16

Már egy meghívást visszautasítottam...ne haragudj Rám...de nálam megszakad a lánc.

Puccos 2008.11.04. 09:44:11

Köszönöm szépen de én már megcsináltam!!!!!!Olvasd el majd!De imádlak hogy gondoltál rám!!!Pusza

Bibécske · www.rebibe.blogol.hu 2008.11.04. 22:26:13

Sok-sok pusszantás nektek:) gyönyörűek a pasik;)

DiÁcska 2008.11.07. 16:40:06

Köszönöm,hogy gondoltál rám de azt hiszem ez nálam is megszakad ne hariiiii:(
süti beállítások módosítása