hermi irka

Friss topikok

Címkék

2008.11.15. 15:44

szerző: hermi67

Ez a mai nap sem volt semmi:-(,és még hol a vége?! Délelőtt bepakoltam a gyereket a babakocsiba,és irány a T-pont,mert: 1/ apa telóján nem kűködött a fülhallgató(persze működött,csak rosszul dugta bele-hehe)2/ az én telómon se kép,se hang,be sem lehet kapcsolni(még augusztus 6-ig garanciás!). És persze vittem a listát,hogy még mit kell venni ittthonra. Apa főzött,én meg mentem. Szóval odaértünk a T-pontba,nagynehezen bekormányoztam a kocsit a gyerekekkel(merthogy akadálymentesítés nuku),erre kiderül,hogy ma nincs is szervíz:-(. elmentem egy másik T-pontba,ott szerencsére volt.apa fülhallgatója oké,én telómat elvették,adtak helyett csereketyerét. Aztán uzsgyi neki a piacnak,boltnak. A bolt felé menet találkoztam a nagyobb fiaimmal,akik edzásről jöttek haza.Persze Ők is bejöttek a boltba velem,Levi maradt a bevásárolt cuccokra vigyázni,Marci meg bejött az üzletbe. Vásároltunk,mondom neki,hogy állj be légyszaves a sorba,én még viszek egy pudingot..Hát látom ám,hogy egy öreghölgy f@szául kikerülte Marcit babakocsis-Kökölyszistől,és beállt elé.Húúú, a pumpám nagyon felment,mondtam,hogy szerinte napozni állt ide a gyerek? Vagy a díszlethez tartozik?Persze szerencsére az egyik pénztárba beültek,és hívott a csaj,hogy menjünk oda,így elsők voltunk.Némelyik komolyan olyan bunkó tud lenni,hogy a kapanyél kiáll a szájából!!!Végre kikerültünk a boltból, hazaérünk,be a lépcsőházba,erre az egyik lift áll a 7.-en,nem jön le. a másik épp felfelé tartott,de aztán csak leért nagy nehezen.Igen ám, de mira leért,bejött a házba egy X.-en lakó idős házaspár.És frankón beszálltak abba a qrva liftbe,mondván,hogy Ők úgyis később szállnak ki(toporzékolós smile,meg kiabálós is).Hozzáteszem, a lift 4 ,max.5 személyes,én meg ugye lenn álltam  a 2 nagyobbammal, plusz a babakocsi,és benne Peti.Nna,itt is bekérdeztem egy kicsit: esetleg ha a babakocsit felemelnénk a fejünk felé?....De mondtam nekik hogy mindegy már,menjenek a pi...ba a lifttel.

Aztán még itthon jól összevesztünk apával is-nem egyeznek a "gyerekhez hogyan beszljünk",és "hogyan kérdezzük ki a leckét" elveink-ez örökös harc közöttünk. Ráadásul hülyének nézett,mikor mondtam neki,hogy nem is volt rossz a fülhallgató-és persze mikor bebizonyosodott,hogy jó,akkor megsértődött,és belémkötött....:-( .Ez sajnos jellemző rá,mint igazi skorpió,azonnal támad. De azért még így is szeretem ám. :-) Szóval,csupa happy volt ma minden:-) a francba....

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://hermi67.blog.hu/api/trackback/id/tr345359234

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

hugomum · http://hugoelete.blogspot.com 2008.11.15. 16:46:05

hermi az ilyen napok utan,hidd el,mindig jobb kovetkezik.tuti (batoritos,atolelos smile):))) puszik

Ismeretlen_103950 2008.11.15. 21:22:19

franko kis nap lehetett,remélem a délután,este már nem volt ennyire "eseménydús"...puszi

brü 2008.11.16. 14:57:38

Kellenek néha ilyen napok is ;) Pusza
süti beállítások módosítása