hermi irka

Friss topikok

Címkék

2008.11.23. 17:05

szerző: hermi67

Összeszedtem végre magam,leírom,mi rossz történt velünk.

Marcikám 12.-én azzal jött haza,hogy az igazgatóiban volt,mert az egyik oszt.társa-mostantól D.Á.-megverte egy másik oszt.társát-T.P-t. Őt azért hívták oda,mert T.P. azt mondta,hogy Marci is bántotta Őt. Marci elmondta itthon,hogy Ő hozzá sem nyúlt ahhoz a gyerekhez(ezt elmondta az ig.-nak is-merthogy ez a gyerek neki a melléig ér-Ő pedig nem bántja a nála kisebbeket-még ha megérdemelné is bármelyik).Másnap Marci kapott az iwiw-re egy fenyegető üzit T.P.anyjától-én totál kiakadtam.Persze Marci visszaírta neki,hogy hozzá sem nyúlt a fiához,és hogy T.P.állandóan hazudik,inkább beszélgetne el vele fenyegetőzés helyett. Másnap,pénteken,benn volt T.P.apja suliban,kereste Marcit(is),de Marci már itthon volt. D.Á. viszont még ott volt,Őt rendesen elkapta a pasi állítólag. Hétfőn Marci azzal jött haza a suliból,hogy az oszt.főnőke azt mondta neki,hogy ahogy megebédelt,azonnalHÚZZON HAZA,és hogy fel fogja hívni a kick-box edzőjét,és megmondja neki,hogy Marci visszaél a tudásával.(Mint kiderült,T.P.szülei benn voltak a suliban,és írásos bejelentést tettek Marci és D.Á.ellen). Hát,több se kellett,apa fogta magát,bement az iskolába,megkereste az oszt.főt. Mikor hazajött,beküldte Marcit a kisszobába,és elmondta nekem a következőket: Marci és D.Á. rettegésben tartja az osztályt, terrorizálja a gyerekeket, félnek tőlük a többiek. És hogy T.P.-t Marci úgy fülön rúgta,hogy nem hall a fülére...és hogy feljelentik a gyerekeket(azaz így a szülőket is) a rendőrségen. És mondott az oszt.fő két nevet,B.P.-t és CS.J.-t,hogy Őket is megverte Marci az utóbbi időben.Teljesen el voltam hűlve,hiszen ezek a gyerekek jó barátai Marcinak,szoktak egymáshoz jönni-menni.Apa teljesen megzavarodott,én fogtam a kicsit a kezemben,és zokogtam. Mikor kicsit összeszedtem magam,mondtam Marcinak,hogy jöjjön ki Apa elmondta neki,hogy miket mondtak róla.Marci nagyon elkezdett sírni,és mondta,hogy ez hazugság,Ő nem terrorizál senkit,nem bántotta ezt a gyereket-bár ki nem állhatja.Apa persze elhitt mindent,amit Marciról mondtak-abból indult ki,hogy mostanában fülön csíptük Marcikát egy két füllentésen-és úgy gondolta,hogy ez mind igaz. Veszekedés nem volt,csak sírás,mert mondta apa,hogy akár még el is vehetik tőlünk,és elvihetik fiatalkorúak intézetébe. Én viszont nem tudtam elhinni ezeket a dolgokat.Ismerem a fiamat,tudom,hogy egy kis rosszaságért nem megy a szomszédba-de ez csak csintalanság, soha nem bántotta a kisebbeket, rendkívül mosolygós,barátkozós gyerek,tele barátokkal és haverokkal,érzékeny lelkű-szóval nem egy lelki-fizikai terrorista. És mivel nem tudtam mást csinálni,felvettem a telefont,és aki oszt.társát el tudtam érni,felhívtam. Nos:7 fiúból 7 mondta,hogy hazugság,amit a tanárnő mondott.Marci soha senkit nem terrorizál,és soha nem kezdeményez verekedést-csak akkor bunyózik,ha belekötnek.A tanárnő ,tudomásuk szerint senkivel nem beszélt ilyen dolgokról. Szeretik az osztályban a többiek-nyilván nem mindenki-pl. ez a kis szemét-aki hazudott.Ugyanis ketten látták az esemény a tornaöltözőben-és Marci egyetlen ujjal sem nyúlt ehhez a gyerekhez. Senki meg nem kérdezte a gyerekeket a verekedéssel kapcsolatban(nyilván a fiúkat,merthogy a fiúöltözőben történt). Készpénznek vette az oszt.fő azt,amit a kis k...T.P.mondott,úgy,hogy senkit nem hallgatot meg-azon a héten nem is volt. És megfenyegette a gyerekemet ártatlanul. T.P.szüleiről ne is beszéljünk. Persze a gyerekek sokmindent elmondtak nekem a telefonban erről a fiúról-hogy milyen hazug, volt,hogy két fiút megkért,hogy védjék meg őt D.Á-tól(egyébként ez a gyerek tényleg elég problémás),és mikor megtették,akkor szaladt a tanárhoz árulkodni,hogy verekszenek.És persze a tanár megbüntette Őket, a kis szemét meg vígan volt. Így aztán nem is sokan szeretik az osztályban-persze van még 2-3 hozzá hasonló hazug gyerek,Ők barátkoznak, a többi tizenvalahány fiú meg egymással. Most.19.-én szerdán kellett volna mennünk nekünk, a 3 gyerek szüleinek az iskolába,de D.Á.anyukája nem tudott jönni,mert délutános volt a héten,így most szerdán fogunk menni(én nem biztos hogy tudok,mert a kicsit valakire itthon kéne hagynom,de nem tudom,hogy kire). Nagyon komoly következményei lesznek ennek,mert én nem fogom annyiban hagyni,hogy1/a gyerekemet egy idegen nő megfenyegeti!2/ a tanár úgy bánik vele,mint egy utolsó szeméttel-és meg sem hallgatja! Qrvára elegem van egyébként is ebből az iskolából,mert ez ritka egy sz@r iskola(az igazgatónője olyan mint ........nem is írom le-szóval egy igazi  szemét....). De nem fogom Marcit azért elhozni 5.-ben,mert az ilyen kis hazudós k....nek hisznek. Ha harc,hát legyen harc. Csak apától félek,nehogy túl komolyan  vegye,és leüsse ott a másik apukát-apa 190/100,másik apuka olyan 170/ 80 lehet-ráadásul apa igazi keményfiú(volt) ,nem ajánlatos vele ujjat húzni. Mindenesetre,lesz egy-két keresetlen szavam a másik anyukához is,és a tanárnőhöz is. Szerintem ugyanis ha gond van,akkor annak az az elintézési módja,hogy jelzem a másik szülőnek a dolgot-beszélünk telefonon vagy személyesen. De azt,hogy megfenyegetni egy gyereket!!!!!Megmondom neki,hogy akár fel is jelenthetem,itt van a gépben a fenyegető levél. A tanárnő...hát vele még nem találkoztam,de emlékezetes lesz,ha ott leszek,az biztos.

Szóval,ez volt,amit eddig kellett emésztenem,hogy tudjak róla beszélni....

 

 

6 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://hermi67.blog.hu/api/trackback/id/tr215359237

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Reni 2008.11.23. 19:03:13

Légy erős!

hugomum 2008.11.23. 19:39:42

hermikem:(eloszor is sajnalom,masodsorban,ha az en gyerekemmel tortenne ilyen, en sem hagynam annyiban... szomoru,hogy ilyenek megtortennek egy iskolaban,a pedagogusi moralrol pedig ne is beszeljunk.jo,hogy leirtad,gondolom egy kicsit megkonnyebbultel. nem lesz konnyu ez a harc,de en is megtennem az artatlan fiamert.meg szep.erot es kitartast kivanok ehhez!!!sokpuszi

brü 2008.11.24. 11:05:07

Ez szörnyű!Eszméletlen, hogy ilyen megtörténhet!Ne hagydd annyiban, én sem hagynám!

domo · www.domo.blogol.hu 2008.11.24. 22:06:30

Szijja!Hmmm erre nem is tudok mit reagálni,de ahog ymagamat ismerem megtépném azt a nőt!!!Kitudja még felis jelenteném,de talán okosabb vagy!!Erős vagy te ezt tudom:) puszi

k.kata 2008.11.25. 15:05:41

Ez nem semmi. Csak keményen, mindnkinek ami jár...Szegény Marci,és akkor ezek után hogy bizzon a tanárokban? Remélem azért nem viseli meg nagyon a kis lelkét. Puszi nektek, és boldog névnapot. kukk a blogom. k.kata

Lidi 2008.11.25. 21:38:40

Hihetetlen,hogy mik vannak,elszomorító,hogy ártatlan gyerekeket hurcolnak meg:(:(majdnem sírtam,ahogy olvastam ezt a bejegyzést:(
süti beállítások módosítása