hermi irka

Friss topikok

Címkék

2008.12.22. 13:44

szerző: hermi67

Híradó.........

Tegnap láttam  a híradóban,hogy hátrányos helyzetű gyerekek egy napra birtokba vehették a parlamentet,és kaptak ajándékot,volt nekik büfé,és mindenféle jó,ami egy gyerkőcnek tetszhet. Örült a lelkem,belegondoltam,hogy milyen sok gyereknek lehetne örömet szerezni ilyesmivel-még mindíg így gondolom,a látottak ellenére. Ugyanis bevágtak egy-két felvételt az ünnepségről,és mit látok? A sok hátrányos helyzetű gyereknél-a legtöbbnél-kamerás mobiltelefon volt,és azzal fotózták a szent koronát. Nem tudom,ki találkozott már hátrányos helyzetű gyerekkel-én sajnos egy párral már igen,részben a gyerekeim,részben a munkám révén. Hát náluk nem szokott lenni semmilyen mobiltelefon,még a legócskább sem....Így rögtön meg is kérdeztem magamban,ugyan honnan szedték ezeket a gyerekeket?Vagy hol kezdődik a hátrányos helyzet?Mifelénk nem itt,de hát mi a kelet kapuja vagyunk.Na mindegy, az biztos,hogy a gyerekek nagyon élvezték az ottlétet ,látszott rajtuk. Remélem,hogy a cipősdoboz,amit csomagoltam,tényleg egy rászoruló lánykának jutott(és remélem,hogy örömet okoztam Neki).

Kicsi gyerkekem újra megtalálta a hangját.Néhány napig csak pasis hangon heőzött,már azt hittem, elfelejett sikítani. De kiderült,hogy csak erőt gyűjtött. Két napja,ha ébren van,nem éhes és nincs a valami a szájában(keze,plüsskutya orra,rágóka,pelenkacsücsök,vállam) akkor hihetetlen hangosan sikoltozik.Ez kiteszi az éber óráinak 80%-át, tehát karácsony este a mennyből az angyal nagy valószínűséggel sikítozós aláfestéssel fog szólni:-D.

Nagyobbak élvezik a téli szünet szabadságát,bár hó nincs egy pihényi sem.......

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://hermi67.blog.hu/api/trackback/id/tr405359249

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

brü 2008.12.22. 20:21:20

Boldog karácsonyt Nektek ♥
süti beállítások módosítása