hermi irka

Friss topikok

Címkék

2009.01.28. 21:41

szerző: hermi67

Úgy tűnik,visszavonulót fújtak a taknyik-szép lassan eltűnnek Kökölyszi orrocskájából,bár még néha egy két utóvéd azéééé próbálkozik-:)-de csak addig,míg a porszivattyú meg nem jelenik a színen-aztán sitty-sutty vége. Nagyon finomak a kicsi gyógyszerei(megkóstoltam),de Őurasága mégis meglehetősen furcsa arckifejezéseket produkál,mikor a szájába kerül-mondhatni,mintha utálná az egészet:-D. De nem baj,az a lényeg,hogy gyógyulgat. Most azért meglehetősen ijesztővé vált az influenza helyzet-remélem,bennünket nagy ívben elkerül.Pont elég volt eddig a bacikból.

Ma kipróbáltam a spenótot a kicsinek.Hááát,eleinte azért nem aratott túl nagy sikert(bár így utólag azt hiszem,nem is volt még igazán éhes). De azután délután újra megpróbáltuk-és bizony jó sokat belapátolt belőle a drágám.Tehát kipipálhatom: cékla, alma,répa,spenót(persze ezek mind kicsi burgonyával). Pár nap múlva megkóstoltatom vele a brokkolit. Sajnos szopizni csak ritkán akar,de azért még naponta kétszer sikerül-de jól már nem lakik vele:-(. Éjjel 3-or felébredt enni,megpróbáltam cicire tenni,de úgy visított,hogy szerintem a Zagyva túloldalán lakók is felébredtek rá.így aztán mondtam neki,hogy jól van Petibaba,akkor csinálok tápszert...és a kis drága,mintha csak értette volna,cumival a szájában az apja mellett(aki mellesleg aludt) tök csendben kivárta-E G Y  H A N G  N É L K Ü L- amíg én megcsinálom neki.Mikor meglátott az üveggel a kezemben,cumit kiköpte,keze lába járt,közben Ő a szokásos sürgető hangajait hallatta-anya,siess,nagyon éhes vagyok:-). aztán evett,és gyönyörűen visszaaludt. Annyira,de annyira okos kisbaba,felismeri azokat,akik közel állnak hozzá(és nem csak bennünket,a közvetlen családot), akit csak néha lát, azt komolyan és csendesen szemléli,és ha ismeretlen közelít hozzá,azonnal keres engem a tekintetével-ha nem én fogom,hanem valaki más,akkor is. Egyébként pedig néhány 10 másdoperc után fülig ér a szája-igazi kis kereklelkű baba. Imádjuk,mindannyian. És én még nagyon nagyon imádam a drága nagy fiaimat is.Sokszor úgy érzem, meg sem érdemeltem Őket.... Nagyon jó,hogy vannak gyerekeim.Ez a legjobb,ami történt velem az életemben.

 

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://hermi67.blog.hu/api/trackback/id/tr905359272

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

syn 2009.01.29. 00:18:37

szio, millió gyógypuszi nektek!!!!♥ kukk be hozzám van számodra valamim.

brü 2009.01.30. 10:05:00

Örülök hogy jobban vagytok♥Mi még alakulunk... Gergőnek a spenót sem izlett :-/de aztán kevertem bele egy kis barackot, és megette :D:Fúj, ahogy az kinézett... Amúgy én sem bánnám már, ha nem akarna Gergő ennyit szopizni, mert akár óránként is rajta csüngne, persze azért örülök hogy még szinte csak cici van, de jó lenne hosszabb időt is kihúzna nélküle :)) Pusz♥

Ismeretlen_101886 2009.01.30. 20:28:55

tovabbi jo gyogyulast! es nem igaz,hogy nem erdemelted meg.ilyesmire meg csak ne is gondolj!:) puszi Nektek

Ismeretlen_113313 2009.01.31. 19:35:24

♥♥♥
süti beállítások módosítása