hermi irka

Friss topikok

Címkék

2009.02.12. 15:24

szerző: hermi67

Tegnap anya elvitt a védőnénihez,hogy megmérjenek. Nagyon tetszett a dolog,főleg,hogy meztelenre vetkőztettek,én pedig azt hittem,hogy fürdeni fogok:-D. Azt ugyanis nagyon nagyon szeretek. Aztán megint beletettek abba teknőbe vagy mibe,és annyira meglepődtem azon,hogy nincs helyem mozdulni,hogy egy pillanatra megállt a kezem és a lábam-így sikerüt megmérni a súlyom. Nem tudom,anyáék miért mondták,hogy ÚÚÚÚristen,és utána nagyott nevettek,de hallottam,hogy valami 9530 gramm. Az biztosan jó,ha ennyire örültek neki.Aztán  anya ráfektetett valami fehér izére,amin voltak vonalak és számok,és megfogta a hónaljamat-ezt azért annyira nem szerettem,de anya nagyon nyugodtan és kedvesen mosolyogva mondta,hogy mindjárt kész leszünk-így megnyugodtam.Aztán Andi néni mondta,hogy 72 cm-anya meg nevetve mondta,hogy akkor most nem nőtt semmit,mert előzőleg is annyi volt. Aztán mmegeyeztek,hogy biztosan előzőleg elmértek,mert biztosan nőttem. Annyira jókedvem volt,hogy rögtön bemutattam a pipiskedőst tudományomat Andi néninek,aki mondta,hogy jó erős vagyok ám attől,hogy ilyen kis hurka-gyurka vagyok.Mi lehet az a hurka-gyurka? Na mindegy,anya örült,aztán itthon is örült mindenki,úghyogy én is örültem. Annyira,hogy anyának végre sikerült lefényképezni,ahogy pipiskedek:

pipiske 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

És még lefényképezett fürdéskor-de megint nem sikerült neki lekapni a mosolyomat,mert az az izé annyira érdekes,hogy mindíg elekrekedik a szemem:

 fürcsi                                                                                                                                        

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Anya mondta is,hogy igazán nevethetnék úgy,mint Hugóci a képeken-de nem nagyon értem,hogy mit akar:-).Hát szoktam én nevetni sokat:-D.

Mostanában nagyon szeretem megfogni a lábaimat-ha a hátamon fekszem,akkor mindíg fogom mind a kettőt,felöltözve is,de levetkőzve!!!! Anya mondta,hogy lefényképez így,de mondtam neki,hogy a kukumat takarja ám el,mert nem szeretném a vrituális térben viszontlátni:-D. Persze anya megtette,ezt is,mint minden mást,amit kérek.:                                              bodycsek           

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Szóval,ilyen vagyok 7 hónaposan. Nagyon szeretem a Tesóimat,apát,Anyát, és mindenkire mosolygok,aki kedvesen szól hozzám.

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://hermi67.blog.hu/api/trackback/id/tr225359281

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ismeretlen_101886 2009.02.12. 16:57:51

UUUUristen:))) micsoda meretek! Vagyis a combjaira gondoltam!:))) Elhiszem,hogy sokat nevet,ilyen anyuci mellett:) Puszi

Reni 2009.02.12. 17:24:26

Nagyon gyönyörűűűű!

brü 2009.02.13. 20:46:40

aztaa azok a combok :)gyönyörűűű:)

syn 2009.02.13. 22:42:21

nagyon édes, nagyon szuperek ezek a képek!!! emélem a babtalin találkozunk az idén :)

Ismeretlen_112318 2009.02.15. 13:14:29

Annyira,de annyira édes ♥
süti beállítások módosítása