hermi irka

Friss topikok

Címkék

2009.03.26. 13:40

szerző: hermi67

Azzal kezdem, hogy tegnap este végre volt időm leülni blogot írni.Elég sok írni valóm volt,így  szépen jöttek a sorok-mígnem történt valami,és az ablak helyett a port.hu jött be-és pesze elszállt minden írományom, mint a héliumos lufi(idegrohamos,káromkodós,toporzékolós smile).:-D. Most pótolok-tegnap ui.majdnem agyvérzést kaptam dühömben:-D.

 Szóval, Levi tegnap előtt éjjel,3 körül zokogva rohant ki a szobájából,és az apját kereste. Befeküdt közénk,de még kb.2 percig zokogott,és utána elaludt.Persze, ott maradt közöttünk, ugyhogy  a 174 centim az mind beszorult kb. 130 centi helyre:-D. Kényelmes volt nagyon.:-D. Regggel elmesélte,hogy valami kapás ember gyilkolászott álmában,és mikor felébredt,olyan volt,mintha az egyik szeme a valóságot látná, a másik pedig az álmot-és nem tudta,hogy mi van,de nagyon megijedt.Szegénykém,annyira sajnáltam-de olyan jó volt,hogy az én nagy, erős fiam  mellettünk még mindíg megnyugszik. Azon gondolkodtam,hogy még Marcit kéne valahogy kihozni,és akkor teljes lenne az érzés:-D.

Apropó,Marci: újra írtak dogát töriből,és azövé lett a  legjobb-26-ból 25pont.Olyan büszke volt magára-na meg én is,jól megcsókolgattam a fejét.Annak viszont kevésbé örülök,hogy a cipő,amit február12.-én vettem neki(BIZO cipő,mérethiányos volt,  ezért 10ezerről le volt akciózva 5ezerre) tegnap elszakadt.Úgyhogy ma visszaviszem-kíváncsi vagyok,tartják-e a 6 hós garanciát.

Tegnap végre eljutottam az APEH-hez,persze Kökölyszit toltam a kocsiban,kb. 70 kilométeres szél fújt,qrva hiideg volt-de Ő végig aludta az egész utat(kb. 2km-Hugokám,ne röhöggyéééé mááááá kii,hogy megin ilen nagy útra mentünk:-D)))). Miután végztem  a hivatalban(az  egész kb.5perc volt),elmentünk Mónikához és Zalánhoz. Zalán édes,aranyos,kedves kisfiú . Az anyukája is,csakŐ lány :-D.És őt nem zabáltam meg:-D.Zalán nagyon ügyesen mászik-és gyorsan is:-D.Peti, mint kisBuddha,ült,és megrökönyödve nézte,ahogy Zalusom kb.200szor körbemászta Őt,és a szobát. Nagyjából így:

fiúkk

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Zalán nagyon huncutkodott közben:-D:

fiúk 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Peti kipróbálta Zalán hintáját,agyon tecccccccetttt:

hinta

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Zalán odamászott hozzám,felkapaszkodott,e Petit nem zavarta-látszott,hogy azon gondolkozik,most mi a fene van?De nem bánta,hogy Zalust ölelgetem:

fiúk

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Szóval,Peti erősen koncentrált Zalánra,nézte hogyan mászik....aztán bemutatta,hogy Ő hogyan jut el a kiszemelt célig:gyakorlatilag"hason repül":-D.  A célnak megfelel ez is,csak néha nagy koppanás(és bőgés) a vége:-D. Aztán ettek mind a ketten,és Zalusom elaludt az etetőszékben:-D. Annyira cuki volt,le is fényképeztem,de biztosan el...tam valamit,mert az kép nincs meg:-(.

És ma délután észrevettük(1szeri éjszakai,evéshez kötött ébredés után,ami rögtön alvással folytatódott), hogy Peti már 2 fogúúú!!!A jobb alsó 1-es és  a bal felső1-es közötti szoros verseny ma véget ért, győzött a jobb(ik)alsó-1es:-D.De szerintem nagyon a nyakában lohol az a felső fogacska!

Nna,csak megvan az az alvós kép Zalánról:-D. Édes kicsi bogár:

Zalus elaludt

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://hermi67.blog.hu/api/trackback/id/tr515359305

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ismeretlen_101886 2009.03.26. 16:25:59

:DD gratulalok, a ket-harom fogusaghoz. nem nevetlek ki, inkabb tisztellek megjobban, hogy ilyen idoben ennyit birsz menni:) 175 centi? hat most elbizonytalanodtam talalkozzak e veled, a kisebbsegi erzesem novelendo. de ugy dontottem mindenkeppen latni akarlak, majd felveszem a 12 cm sarkut:)))

Ismeretlen_101886 2009.03.26. 16:26:48

az lemaradt, hogy millio puszi, es gratulalok Marcinak a toridogaert:) ugyes nagyon.ja, es Te is hianyoztal;)

Ismeretlen_120540 2009.03.26. 21:07:25

Nálatok is zajlik az élet!!!Marika nénivel mi van?Ma én is összeszedtem egy 92 éves mamit az utról.Ott fetrenget szegénykém.Gratula a fogakhoz,dolgozatokhoz és a 174 centidhez!!!:):)

Reni 2009.03.26. 21:56:39

Édes Kis-Buddha-Peti-Mór ahogyan szemügyre veszi Zalán ténykedését! Rossz lehetett Marcidnak olyan rosszat álmodni...én nem is szeretek álmodni...sőt azt sem szeretem ha azt mondják szép álmokat!

brü 2009.03.29. 19:29:07

Annyira tündériek :) Gratula a 2. fogicához, nekünk most jött ki a 3. :)
süti beállítások módosítása