hermi irka

Friss topikok

Címkék

2009.04.09. 20:23

szerző: hermi67

Ma kimentünk a tiszapartra sétálni,találkoztunk Zalussal és Mónikával-gyönyörű idő volt. Mónika csinált néhány képet,megmutatok belőle párat.De az utolsóra készülj fel,kedves olvasóm,nehogy pl.elhányd magad Tőlem(nekem konkrétan légzéskimaradásom lett,mikor szembesültem magammal:-D))))))))). /csak vicc volt-de az azért az lácccccik,hogy ideje lenne elkezdenem valami diétát,vag komolyabb tornát:-D).

Este pedig levágtam Peti haját,mert már naon hippis volt-és nagyon melege volt Neki.Nagyon ééédi lett,majd holnap lefotózom:-D.

 Levivel:

 Babuci      

 

      

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Itt is a két szépség:

fiúk

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

És akkor a hányósos:-D:

 mi

 

 

 

 

                                                                                           

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Nézzétek meg,Zalán milyen édesen vigyorog,ésLevimis milyen szép gyerek.Na meg Petim lábszára sem gyenge:-D.

Ezt meg csak poénból:

 

Két barát beszélget:

- Te, képzeld, én azt álmodtam, hogy úttörő vagyok!

- Én meg azt, hogy két nővel vagyok!

- De szemét vagy! Miért nem hívtál át???

- Én hívtalak, de anyád azt mondta, hogy Csillebércen vagy. .

--------------------------

Mi a baj a női gépkocsivezetőkkel?

- Az, hogy ha jobbra jeleznek, nem biztos, hogy balra fognak fordulni.

---------------------

- Nem vagyok teljesen biztos - mondja az orvos a betegnek - csak

feltételezem panaszainak az okát. Valószínűleg az alkohol a hibás.

A páciens megértően elvigyorodik.

- Semmi baj, dokikám. Ez velem is előfordul. Majd eljövök újra, ha józan
lesz.

Egy idős úrnak éveken át komoly hallási nehézségei voltak. Végül orvoshoz

fordult, és az ellátta őt egy hallókészülékkel, amelynek segítségével ismét

100%-osan hallott. Egy hónap múlva az úr visszament az orvoshoz, aki

megvizsgálta és így szólt:

- Tökéletes a hallása. A családja boldog lehet, hogy maga megint hall.

- Oh, még nem mondtam meg nekik. Csak üldögélek és figyelem, mit beszélnek.

Már háromszor változtattam meg a végrendeletemet...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://hermi67.blog.hu/api/trackback/id/tr245359316

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ismeretlen_120540 2009.04.09. 21:43:08

A lábszárak szépek.Szerintem te sem vagy gáz!!!!!!!Basszus nem rég szültél miért kéne manökennek kinézned!!!

syn 2009.04.10. 09:37:49

nagyon édi képek ♥♥♥ az emailem harmat25@hotmail.com

brü 2009.04.10. 10:35:55

Basszus drága, én annyit röhögök rajtad :))Olyan lökött vagy, tök jól nézel ki!Egyből Peti lábszára tünt fel, annyira beleharapnék :)))Gergő is imádja a hintát, majd fotózok már én is a játszón:)

HajniVLB · http://velebo.blogspot.com/ 2009.04.10. 22:44:16

♥♥♥♥♥♥ Drágám!!!!!!!!!!!!!!!Ne csináld már.......Szerinted én miért nem rakok képet a blogomba magamról:)????Ha igy néznék ki,mint Te teleraknám a blogom magammal :D:D:DPuszaaaaaaaaaaa♥♥♥♥♥♥
süti beállítások módosítása