hermi irka

Friss topikok

Címkék

2009.04.25. 21:23

szerző: hermi67

Szóval,ma elmentem színházba. Ez úgy kezdődött,hogy csütörtökön találkoztam azzal a csajjal,aki mellettem ül a színházban.Mondta,hogy szombaton előadás:Fellini:országúton. Így aztán ma szépen kiöltöztem,mint szaros pista Jézus nevenapján,és elmentem a színházba. Apa nem tudott jönni,mert a dereka még mindíg derekasan fáj.Egy kolléganőmet hívtam el. Már az elején becsúszott egy enyhe  gikszer,ugyanis,ahelyett,hogy kiléptem volna a lépcsőházból,inkább kiestem.:-D. De kajakra,beakadt a cipőm,és kizúgtam-kistáska balra,én és a hajam jobbra.:-D. Tehát már kellően megalapozottan röhgöve mentem a színházba. Ott be is ültünk,szerencsére még csak 2 embert kellett felállítani.Aztán jöttek a többiek is.De Mariannék nem-gondoltam,biztos közbejött nekik valami ,és odadaták a bérletet másnak. Aztán egyszer csak megjelent egy házaspár,és kiderült,hogy az Ő bérletük is oda szól,ahová a miénk.Na,itt már gyanús volt a dolog:-D. És mikor szétnéztem a sorban,rájöttem,hogy ez egy tök imeretlen sor nekem:-D. Na, felálltunk,kimentünk.persze az egész nyugdíjas klubnak fel kellett állni-egy pasi meg is kérdezte,hogy visszajövünk-e még, mert akkor addig állva marad :-D)))). Kimentünk.,de én már akkor annyira röhögtem,hogy alig bírtam menni.Megkérdeztem a pénztárostól,hogy ma melyik bérlet van? Erre Ő: Berki. Jaaa,nekem Bajor van:-D)))))). Mondtam is a kolléganőmnek,hogy holnap elmegyek,és szőkére festetem a hajam:-D. Apának is mondtam,de Ő azt mondta,teljesen felesleges.:-D)))).

Szóval,ez(is) vagyok én:-D))))))). Még mindíg nem bírom abbahagyni a röhögést:-D))))).

7 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://hermi67.blog.hu/api/trackback/id/tr835359326

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ismeretlen_105483 2009.04.25. 22:40:52

Hja kérem, élni tudni kell!!!!!!!!!!!!!! :DDDDDDDD Figyu.. van kedvetek ide költözni velünk szembe? Olyan tök jó lenne! :DDDD Most egy fap...a szomszédasszonyunk van egy szegény gyerekkel és egy még szegényebb és depressziós férjjel, szívesen lecserélném őket! :)

Judit/juci68/ · http://www.kisfiamesmi.blogspot.com 2009.04.26. 12:42:14

Katicám!!!! Ez tényleg te vagy!!!!! ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

brü 2009.04.27. 10:46:56

*hangosan röhög*

Ismeretlen_45348 2009.04.27. 21:53:39

:DDDDDDDD

Ismeretlen_83123 2009.04.27. 23:57:55

Hát ez a színházasdi elég körülményesen megy nálatok:D:D

Ismeretlen_101886 2009.04.28. 10:25:28

ugyan mar, ez mindekivel elofordul:DDD

Ismeretlen_122950 2009.04.29. 08:42:57

Jajaj!!!!Csúcs lehetett.Tényleg barátnőknek kéne lennünk!!!!!
süti beállítások módosítása