hermi irka

Friss topikok

Címkék

2009.09.30. 20:27

szerző: hermi67

Itthon minden változatlan-de én nem adom fel,tudom,hogy sikerülni fog!!!!!!!!!!!!!!!!!

A fiúk jól vannak,tanulnak-legalábbis úgy tesznek,mintha:-D. Én meglehetősen fáradt vagyok,de igazán nem tudom,mitől? elég sok tennivalóm van, de nincs a napi sokrutinon kívül más. És ráadásul mindig úgy néz ki lakás,mint ahol soha nem takarítanak,pakolnak.Néha akkorákat bosszankodok rajta, de tudom,hogy teljesen felesleges.

Peti ma akkora hisztit levágott-de fogalmam sincs,hogy miért. Már megijedtünk,hogy valami baja van,mikor rájöttünk,hogy le szeretne menni. Felöltöztünk,elindultunk,a babakocsiba beletettük.erre újra elkezdett ordítani. Ha kivettem,akkor is,ha felvettem,akkor is,ha letettem akkor is-szóval teljesen mindegy volt. azt hiszem,már  a végén teljesen belelovallta magát a cseppet sem csíp sírásba:-D. Még toporzékolni is megpróbált- a váltott lábas már profin megy neki,de a páros lábas még popsira pottyanással végződik:-D))))). nagyonnnn röhögtem:-D)))). Persze lenn a játszón meglátta az egyik bnőm férjét-akihez minig felkéredzkedik.Ott teljesen jókedve lett. egyébként ha nem ismernének,és nem tudnák,hogy van férjem,tuti hogy azt gondolnák,hogy a kisgyerekkel akarok magamnak pasit fogni:-D. Ez a kis majom ugyanis állandóan odaballag a fiúkhoz, és felveteti magát velük:-D. de birom Őket,mert fogják,viszk:-D(Ezeknek a paisknak már mind nagyobb gyerekeik vannak-de Ők is lejárnak az asszonypajtásokkal, és elbeszélgetnek egymással). Mostanában egyébként nagyon feszegeti PéterMór a határokat:-D. Nagyon cuki,egyszerűen nem lehet rá haragudni.

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://hermi67.blog.hu/api/trackback/id/tr625359385

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

brü 2009.10.01. 09:22:19

hihi,haláli Peti:)) Gergő az ajtót veri addig,migki nem megyünk:D

Ismeretlen_101886 2009.10.01. 10:25:34

a mi egyik legkedvesebb jatszoteri baratunk egy portugal ficko a 2 lanyaval:)) csok a kis hisztisenek is:)

Ismeretlen_129282 2009.10.02. 07:32:47

ajaj kihez húz a gyerek szíve?:))) Nekem még nem toporzékolt Beki, de azt is kipróbálnám:D:D:D:D volt már fetrengés, térdelés, elfekvés, ülve rugdosás, mindent verés, de még nem toporzékolt:D Sok-sok puszi
süti beállítások módosítása