hermi irka

Friss topikok

Címkék

2009.10.11. 22:00

szerző: hermi67

Ma bababörze volt nálunk. Kimentem,eladtam egy-két dolgot. És vettem a kicsinek téli kezeslábast,pizsiket-nagyon aranyosak.  Nagyon jó élménnyel jöttem haza. Mónika barátnőmön keresztül megismerkedtem egy házaspárral,Anitával és Zsoltival.Nagyon örülök,hogy megismerhettem Őket,igazán jó emberek.Hálás vagyok érte a sorsnak-és persze Mónikának is:-). Hiszen úgy a jó az életben,ha sok sok jóembert ismerhetsz meg-és persze minél kevesebb rosszat. Persze,ahogy Zorán énekli:"hogy tudd,egy pohár víz mennyit ér, ahhoz hőség kell,ahhoz sivatag kell"-ez bizony nagy igazság.

Ma lementünk a játszótérre délután-addigra szépen sütött a nap-de hűvös szél fújt. Úgy látszik, visszavonhatatlanul itt az ősz. Van a játszón függő csúszka-biztosan sokan ismerik-rá kell ülni,és egy fémdróton csúszik:-). Marci felültette az ölébe Petit-és juhééééééé,a kicsi szája kb.kétszer körbeszaladta a fejét,annyira élvezte. Nagyon nagyon aranyosak voltak. Persze újra és újra akarta:-D. És mikor elhoztuk,mert más is csúszni akart- a szokásos iszonyatos visítás.  Ez a legújabb-ha valamit el szeretne érni,legyen az játék,menetirány,bármi,azonnal elkezd fültépően sikítani. Én pedig próbálom Neki elmondani(nem csak én,hanem a család többi tagja is),hogy addig amíg sikítasz,nem. És milyen érdekes,mintha kezdené érteni:-D. Ma este például már nem sikítva kéredzkedett fel az apja ölébe, hanem édesen nyújtotta a husis kezecskéit,miközben csak halkan nyekergett:-D). Okosodik már a drágám:-).

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://hermi67.blog.hu/api/trackback/id/tr455359391

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ismeretlen_119680 2009.10.12. 10:58:19

Tényleg okosodik kis Kökölyszid! :) Nézz be hozzám, adtam neked egy díjat! pussz

HajniVLB · http://velebo.blogspot.com/ 2009.10.13. 15:32:39

Szia drága kukk a blogom,valami hiányzik Botiról :D puszika Kökölyszidnek ..
süti beállítások módosítása