hermi irka

Friss topikok

Címkék

2009.10.26. 15:19

szerző: hermi67

Már alig várom,hogy jöjjön valami jó is. Semmi nem alar összejönni.Pedig esküszöm,igyekszem jó lenni,nem itélkezni senki felett,nem beszélni csúnyán.Mégis olyan,mintha büntiben lennék:-(.  Mostanában azt veszem észre,hogy egyre nehezebb minden. Biztosan nem csak én vagyok így,hanem sokan mások is.

Épp tegnap gondolkodtam el az egyik híradáson: a hosszú hétvégére minden wellnes szálló megtelt. És úgy megvágytam egy ilyet én is. Milyen jó lenne összepakolni a gyerekeket,és elmenni valahova ilyenkor,egy kicsit máshol lenni,kicsit körülnézni az országban....de ez a jelen helyzetünkben a luxusálom kategóriába tartozik. Hihi,tiszta vicc-luxusálom egy hosszú hétvége valahol. Lassan már a napi szükségelet megteremtése is gondot okoz. de ez nem is érdekelne annyira,ha csak magamra kellene gondolnom. De itt vannak a gyerekeim-és úgy érzem,ebből a szempontból nagyon a sor végén kullogok,mint anya. Persze tudom,nem a welnesshétvége a mérvadó-de mégis.... Már kerestem takarítást magánháznál,de nincs. Elmennék akár utcát seperni is-de nincs rá lehetőség. Szóval eléggé rossz a passz,amiben most vagyok....

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://hermi67.blog.hu/api/trackback/id/tr215359399

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

syn 2009.10.27. 12:37:21

kitartás hermim, most már jónak is jönnie kell♥♥♥

Biababa · http://www.biankababa.blogspot.com 2009.10.27. 15:19:47

Sok rossz után már csak jó jöhet és jönni is fog! :)

Ismeretlen_124026 2009.10.27. 17:27:03

Mi már 10 éve nem voltunk kettesbe sehol.Évekóta vágytunk egy hétvégére.Természetesen nem voltam képes összesporolni azt a szaros 50 ezret.Ez már luxusnak számit.Mondjuk több mint a fizetésem fele.Nehézz dolgok ezek.Közeledik a károcsony nagyon okosan kell megoldanunk hogy a cseppek ne érzékeljenek semmit.Pusza.fel a fejjel!

Ismeretlen_66889 2009.10.27. 20:41:10

Drágám♥Ezen a wellnses híreken én annyira felháborodtam, úgy mutatják be,mintha itt mindenkinek olyan jól menne, gyűlölöm őket!És átérzem miről beszélsz :(

Ismeretlen_129282 2009.10.28. 21:49:10

Nagyon sajnálom:( bár segíthetnék, megtenném. De most "csak" egy nagy ölelést tudok küldeni és sok-sok puszit♥♥♥
süti beállítások módosítása