hermi irka

Friss topikok

Címkék

2009.11.28. 22:14

szerző: hermi67

Sokminden  történt a napokban felénk.

Drága férjem betöltötte a 45-öt 20.-án. Bár ha azt mondaná magáról,hogy 35, simán elhinné Neki bárki.Remélem,még nagyon sok időt tölthetünk együtt ezen a világon.  Munkafroton nincs változás-de jelentkezett egy C kategóriás jogosítvány tanfolyamra-ami 4.-én indul,és a munkerőszolgálati szervezi-tehát ingyen van,és a képzés idejére még talán valamennyi pénzt is kapna. Jövő héten telefonálnak-majd meglátjuk,hogy sikerül-e.

Középső gyermekem,Marcikám szerdán kissé felpüffedt arccal,szép monoklival jött haza a suliból. a monokli azóta csak még egyértelműbbé vált. Azt mondta,hogy verekedés  volt-bár ezt én inkább verésnek nevezném. Három 8.-os fiú a tesiöltöző előtt lefogta,egy pedig ököllel megütötte. Érdekes módon most nem tudtak telefonálni a suliból,hogy mi történt....Nem tudom,mi volt az oka-és azt hiszem,nem is fogom megtudni. Az viszont biztos,hogy én már néhányszor figyelmeztettem,hogy kicsit vegyen vissza,mert előbb-utóbb gondjai lesznek. Hát ez van. Mindenesetre "férfi"módjára viselte,nem ijedt meg-én annál inkább elszomorodtam. Nagyon szeretem,imádom, de látom,hogy mennyire nem fér a bőrében. Túl vagány,túl nagyszájú, szóval olyan túlmindnen.Ez pedig nem jó. Próbálom visszafogni-több kevesebb sikerrel. Az apja vére nagyon erősen csörgedezik az ereiben-ráadásul kezdenek tombolni a hormonok is. Szóval féltem,na... és persze benne forr a bosszúvágy. És azt is tudom,hogy egyenként bármelyiket képes kiütni-erős,izmos, technikás-hiszen zöld öves cselgáncsos, gyors,és nem fél. Én viszont nem szeretem az erőszakot. De nem vagyok ott a suliban,hogy időben rászóljak.

Levi, Ő a másik véglet. Bivalyereje van már most, de én úgy gondolom,hogy Ő fél a fájdalomtól,ami egy verekedésnél érheti. Az viszont igaz,hogy Ő sokkal szelídebb természet, inkább kerüli a konfliktusokat. Ő viszont sokszor csúnyán beszél nagyon,amitől szintén feláll a szőr a hátamon.  Azt sem szeretem.( Persze néha nekem is elhagyja egy-két csúnya szó a számat-rögtön el is szégyenlem magam). Ilyen esetben mindig leállítom,persze Ő bocsánatot kér. Nem szeretném,ha valami csúnyán beszélő felnőtt lenne az én szépséges,szelídlelkű gyerekemből.

Erős mind a kettő nagy fiam. De azért annyira nem,hogy engem le tudjanak győzni szkanderben:-D. Néhányszor már megpróbálták. Levit egyébként nehezebb letennem-pedig kívülről látva Őket,azt gondoltam,hogy Marci erősebb. Hát nem.  Marci teljesen ki volt akadva,mert azt hitte,hogy anyát simán lenyomja:-D. Jó velük játszani nagyon. Valamelyik este birkóztam Marcival az ágyon,nagyon jókat visítoztunk-mi is,és a kicsi is. De abba kellett hagynunk,mert Peti sírva fakadt-félt engem nagyon.  Persze,az én szkanderkirályságom nyilván tiszavirág életű,hiszen még pár hónap,azután esélyem sem lesz Velük szemben:-D.

Jól tanulnak-bár az az igazság,hogy keményen oda kell rájuk figyelni. Levi 7.-es,és nagyon sok,amit meg kell tanulniuk. Ami  rossz,hogy a suliban nem magyaráznak nekik szinte semmit. A matekot, a fizikát,kémiát itthon kell Neki elmagyarázni(nem csak neki,az osztály társainak is),mert a tanerő leadja az anyagot,és pont A következő órán új anyag,ha a gyerek nem értik,akkor menjen magántanárhoz,vagy maradjon tudatlan. Jó esetben,mint nálunk, a szülő tud segíteni. De sok szülő nem tud-és pénze sincs magántanárra. Szinte minden nap biológiát,kémiát,föcit,matekot,kémiát tanulunk.Matek!!! Ha valaki,aki olvas engem,és tudja a megoldást,leírná Nekem. Kiváncsi vagyok rá,hogy ki hogyan oldaná meg e röpke feladatot:

Buksi kutya 4 hetesen 48 dkg(hozzáteszem,Ők nem dkg-nak rövidítik,hanem dag-nak!!!!!)

Milyen súlya lesz Buksi kutányak 1 évesen(52 hetes).

Megoldásokat kérem a kommentekbe.lehetőleg magyarázattal együtt.:-D.

 

Petikém a drágám egy tüneményes,mosolygós,erősen hisztis miniegér. Minden nap tud valami csodát mutatni. És nagyon szeret mindannyiunkat-de a legtöbb szeretetet én kapom tőle. Ha csak teheti,ráhajtja a kis fejét az én fejemre,becsukja a szemecskéjét,és gőgicsélve gagyarog,de közben mosolyog, szinte mondja,hogy anya,mennyire szeretlek. Nagyon sokszor. Okos,értelmes. És ha lemegyünk,és felkéredzkedik a kezembe-én persze felveszem,olyan hálás tud lenni-látszik a csöpp szemében,hogy mennyire örül. Úgy gondolom,mindent megért már. Ha azt szeretné,hogy vegyem fel,de valamit épp csinálok-szoktam neki mondani,hogy mindjárt buksi,csak még ezt gyorsan leteszem,vagy ilyesmi.És egyem meg a gyönyörű fejét-abbahagyja a nyafizást,kivárja azt a 2 percet-persze szigorúan mellettem. Egyetlen nehézségünk van- még nem mond semmit,csak a maga nyelvén.Ez még nem lenne baj, de újabban ha valamit szeretne,a legtöbbször megint sikítozik-és persze nem mindig értem,hogy most éppen miért visítozik. De ez is elmúlik egyszer. De azért sokszor megmutatja,hogy mit szeretne-pl.ha szomjas,mutatja a poharat,és közben csattog a kis nyelvével. Ha éhes,elhúzza az etetőszékét-,megáll előtte,és sikít:-D.

Én: ma reggel 8-tól du.2-ig bővített sugárvédelmi tanfolyamon voltam(5 évente kötelező,és nekem az idén letelik az 5 év,jövőre pedig nem indul itt Szolnokon,így kénytelen voltam elmenni eme fantasztikus fejtágításra). Egy debreceni fizikus tartotta,akiről egyébként meggyőződésem, hogy Wilhelm Conrad Röntgen reinkarnációja . Rendkívüli módon okos,értelmes,nagytudású  ember-minden tiszteletem az övé,hogy ilyen könnyedén tud beszélni pozitronokról,gamma és egyéb sugárzásokról,jogszabályokról,védekezésről. És még érti is,amit mond. szerintem ma,200-unk közül nem sokan mondhatták el magukról-köztük én sem:-D. De kiültem,megcsináltam a tesztet,elvileg most öt évig megfelelő sugárvédelmi képesítéssel rendelkezem:-D. Mindaddig,míg én nem voltam itthon,Peti előreesett a székkel(nagy sírás,de szerencsére ijedtségen kívül semmi baj),becsukta a kezét a fiókkal-véraláfutás a kicsi ujján-szintén nagy sírás. Mire hazaértem,már aludt, és mikor felébred,mosolyogva odabújt hozzám,és ott tanyázott rajtam még jó pár percet. Szóval,most már biztosan tudom,hogy Ő is szeret:-). És ez nagyon nagyon jó.

 

6 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://hermi67.blog.hu/api/trackback/id/tr145359411

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ismeretlen_122821 2009.11.29. 11:10:52

Az ovi kezdetén egyik nap mentem a boltba és láttam,hogy a gyerekek kint vannak az udvaron,én természetesen a fiamat kerestem a szememmel.És mit láttam?3 gyerek lefogja 1 pedig üti!Óvónők(3 van nekik) egy kupacban,háttal a gyerekeknek.Mire szólni tudtam volna addigra már elszaladtak.Az óvónő azzal védekezett,hogy az én gyerekem is verekszik,bár soha nem ő kezdeményezi a verekedést,de nem hagyja magát.No comment! Csöppeddel kapcsolatban meg annyit,hogy igaz milyen haláli jó érzés,ahogy szeretni tudnak?!A beszéd nálunk sem megy,krümmögések vannak beszéd helyett,mikor valami kell neki.De figyeld meg,később annyit fognak majd beszélni,hogy le sem lehet majd "lőni" őket.Pusza Nektek!

Ismeretlen_119680 2009.11.29. 13:23:51

MÉg mindíg imádom olvasni az írásaidat..olyan jó... :) A C-kat. jogsi hírének nagyon örülök, pláne, ha sikerül mellé pénzt is kiharcolni. A nagy fiúk pont úgy jók, ahogy vannak! Két nagyon szimpatikus felnőtt válik majd belőlük. Kis Kökölyszinek gyógypuszi az ujjacskájára. Neked ölelés Katicám! puszi

Ismeretlen_66889 2009.11.29. 15:25:07

♥♥♥

Ismeretlen_105483 2009.11.30. 23:49:41

íme egy diszkalkuliás megoldási javaslata /ez lennék én/ a 48-at elosztod a 4-el, kapod az eredményt ami egy heti dag, amit majd felszorzol az 52-vel, s megkapod az egy éves súlyt. / ha depresszió, vagy ínygyulladás is van a háttérben, akkor gyököt kell vonni ;)/ Szkanderkirályság megőrzésére javaslom súlyzók rendszeres emelgetését :)))) Pici Peti egyem a drága szívét... :):):) Nagyok pedig csuda klassz pasik!!! Azért nem eccerű fiús anyának lenni....Gergő még csak 8 éves lesz, de már érzem az őszülés rezgéseit a fejemen ;)

Ismeretlen_124026 2009.12.02. 08:39:57

Marcim is katasztrofa megint.Ma beigértem neki hogy elviszem a zaciba minden csomagjával együtt.Most nem használ a beszéd a józan ész és én ujra nyugtatóra szorulok ahoz hogy ne verjem agyon!Mélységesen fáradt és szomorú vagyok.És igen szégyelem magam hogy csak ennyi a baj hogy vagyunk boldogságban és nem kell átéreznünk annak az embernek a fájdalmát aki a feleségét és gyermekét is elveszitette.Szóval igyekszem.Csodálatos fiaid vannak!!!!!!!!!!Kitartást nektek is.!Apának sok boldogságot!!!

Ismeretlen_119680 2009.12.03. 12:44:34

Jaj hogy én mekkora b...kó vagyok... férjedet fel sem köszöntöttem! Utólag nagyon boldog szülinapot kívánok neki!!! Azért tagadhat le az évei számából, mert egy csini, kedves, imádni való felesége van, aki mellett fiatalos tud maradni!!! pussz
süti beállítások módosítása