hermi irka

Friss topikok

Címkék

2010.01.05. 15:33

szerző: hermi67

Még mindig NEMDOHÁNYZOM-és továbbra sem alszom. Igaz,tegnap mondtam a férjemnek,hogy legszívesebben az egész doboz cigit betolnám az arcomba,és egyszerre szívnám el:-D. Igaz,voltak idők,hogy nem cigiztem(a terhességeket kivéve is), de valahogy mindig sikerült visszapöfékelnem magam a cigistársadalomba. Na nem mintha büszke lennék rá-de a férjem szerint gyógyíthatatlanul szenvedélyes cigista vagyok-csak most(is)uralkodni próbálok magamon. Hmmm,meglátjuk. Még bírom,bár nagyon nagyon nehezen. A nagy baj az velem,hogy én igazából szeretek cigizni-szeretem a mozdulatokat,a füst ízét, a hozzá tartozó rituálékat. Azt hiszem,ezt kell valahogy kizárni magamból.

Itthon jól vagyunk,kicsi Petikénk egy tüneményes kispasi. A nagyoknak megkezdődött a suli-és mivel igencsak hozzáedződtek a "reggel 9-ig vagy tovább alszom"-hoz, a korai ébredés kissé nehézkesen megy nekik:-). Imádom Őket,bár mostanában sokat piszkálják egymást-főleg Marci a ludas egyébként-,így aztán néha kissé hangosabban kell szólnom a megszokottnál. Ez akár kiabálásnak is hangozhat- de az én orgánumommal elég,ha csak megemelem kicsit a hangomat-és máris olyan,mintha szélvész tört volna ki a torkomból:-D.

9 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://hermi67.blog.hu/api/trackback/id/tr355359427

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ismeretlen_66889 2010.01.05. 17:50:00

Kitartás♥♥

2010.01.05. 21:20:00

Hermikém! De ugye nem azért kell felemelned a hangodat, mert netán ingerültebb vagy??, Ugye nem????:):):):) KITARTÁS!!! Bár én könnyen beszélek, mert nem dohányzom! Azért drukkolok. Pusszantás

Ismeretlen_105483 2010.01.06. 07:34:49

aztaaaaa micsoda változások vannak itt kéremszépen:) Letenni a cigit nem kis önuralomra vall, s drukkolok, hogy közömbössé tudjon válni az a bizonyos rudacska. Nem lesz könnyű, együttérzésem, én hosszú hosszú évek láncdohányzását tettem le egyszercsak. azóta se hála az égnek :) de sokáig álmodtam, h cigizek.... én is szerettem minden mozdulatot, pl az első slukk eufóriáját a mai napig fel tudom idézni :))) Nekem lélektani pillanat kellett hozzá, ahogy a fogyóhoz is. ++++++++++++++++++++++++++++++++ drukkolok :))))))))))

Ismeretlen_105483 2010.01.06. 07:36:05

az első 3-4 hét a gázos, de Te erősebb vagy pár gramm száraz levél morzsaléknál ;)

Ismeretlen_124026 2010.01.06. 08:29:13

Ügyes vagy!!!!!!!!Igy tovább!!!

syn 2010.01.07. 11:29:17

Kitartás!!! keres más olyan dolgot aminek vannak mozdulatai meg íze :)) tudom könnyen beszélek sose dohányoztam......párom 6 év után most kezdte el újra :(/

Ismeretlen_121256 2010.01.07. 21:12:27

További sok-sok-sok cigimentes napot! :-) Ne is szívd minek az..? Ügyes legyél, hagyd abba örökre. Puszi :-)

Ismeretlen_119680 2010.01.08. 11:34:55

Minden nemdohányzónak üzenem: mondani könnyű!!! A terhességeim idején és a baleset után tök könnyen lemondtam...most is megpróbálkoztam... nem ment. Ideg-bajos lettem...szó szerint. Katicám remélem Neked több kitartásod van, mint nekem!! Pussz

Ismeretlen_119475 2010.01.08. 13:16:47

Nem dohányoztam soha, de pl. anyósom majd' 40 év után letette a cigit 8 éve, egyik napról a másikra. apám meg anyám is. Csak úgy lehet. Egyik napról a másikra...akaraterő kérdése szerintem! És HAJRÁ hermi! :))
süti beállítások módosítása