hermi irka

Friss topikok

Címkék

2010.02.22. 07:25

szerző: hermi67

Kaptam díjat! Csak nem tudom betenni a logóját,mert azt írja ki a rendszer,hogy túl kicsi a felbontása a képnek! Én meg béna vagyok,és nem tudok vele mit kezdeni!

De köszönöm Jucinak és Hajnivlb-nek !

 

Ez itt a Díj helye:-D).

 

 

Le kellene írnom magamról 7 dolgot. Nehéz csak 7-et írni,de megpróbálom.

1- Hiszek Istenben,és abban,hogy van egy másik világ,ahol csak béke van és szeretet.

2-Vannak függőségeim-amikre nem vagyok büszke(cigi,kávé,tv-több nincs,de ez pont elég)

3-nem szeretem a hazugságot

4-kifejezetten utálok shoppingolni

5- nagyon szeretem a gyerekeimet

6-félek a repüléstől(bár még soha nem repültem,de ha rajtam múlik,nem is fogok)

7-nekem egy fél pohár víz az nem félig üres-hanem félig telt.

 

És tovább adom mindenkinek szeretettel,aki szeretné:-).

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://hermi67.blog.hu/api/trackback/id/tr185359453

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása