hermi irka

Friss topikok

Címkék

2010.04.11. 15:43

szerző: hermi67

Felhők között a nap:-):

 

Úgy tűnik,sikerül eladni a lakást:-).Most egy kicsit fellélegezhetünk.Egy kicsit könnyebb lesz.

Tegnap nagyon felboszantott a szembe szomszédban lakó csaj. Van egy lassan 1 éves kisifia(aki egy édes,tünemnényes kiskrapek).A párja Pesten dolgozik,és albérletben ott lakik,így csak 2 hetente hétvégén jön haza(nem nagyon értem,merthogy drága a vonatjegy!). Mindegy,tulajdon képpen nem érdekel,az Ő életük,éljék ahogy nekik tetszik. Az viszont tuti, hogy ez-a csaj nem egy kedves ember. Mindig morog mindenért.Pl. a lépcsőházunkba ajtóügynökök:-D jöttek, hiper-szuper ajtókat árultak potom 160ezerért. Persze,aki megtehette,és tetszett is neki,az megrendelte. Így aztán a múlt héten néhányszor lehetett hallani,hogy valahol fúrnak-faragnak,cserélték az ajtókat. Persze,ez elég hangos,de hát aki ilyen helyen lakik,tudnia kell,hogy vannak zajok,főleg tavasszal és nyáron. Na,ez a csaj itt hisztozett,hogy Ő most megy,és megkeresi Őket,és megmondja nekik,hogy menjenek a picsába,itt nem fúrkáljanak,mert az Ő kisfia nem tud aludni. Hozzáteszem,ha a kicsi alszik,még a légy is akltatót kap náluk,hogy ne legyen semmilyen zaj.Ez meg is hozta a gyümölcsét,szegény kisifiú a legkisebb neszre is felébred,és persze alig lehet visszaaltatni. Én akkor mondtam is Neki,hogy hogy gondolja,nem fog egy egész lépcsőház ahhoz alkalmazkodni,hogy alszik a gyerek(perszemez de.10-kor volt,de nála nincs megfelelő időpont). Tegnap,épp ebédeltünk,mikor becsöngettek hozzánk-egy házban lakó hölgy Őket kereste,de miveln nem jó a csengőjük,így hozzánk csengetett. Mondtam,hogy szivesen beengedem,de nincsenek itthon,mert nincs itthon a babakocsi. Err mondja a csaj,hogy akkor ha itthon leszsnek,adjak már at egy üzit, ami fontos. Délután elementem anyukámhoz,és visszafele,olyan negyed öt lehetett,láttam,hogy itthon vannak.Szép halkan bekopogtam-épp csak,nehogy felébresszem a kicsit,ha alszik.Nem jött ki senki,mondom,majd később..erre nyílik az ajtó,kidugja a fejét a csaj a kicsivel a karján-tök álmos fejel,és köszönés helyett a következőt mondja: már másodjára kopogtattok fel,beszdmeg.Na,az én agyam is eldurrant egy pillanat alatt,moondtam neki,hogy ki kopogtatott fel téged másdojára?Hát kiderült,hogy aki már egyszer kereste Őket,újra becsengetett hozzánk(mikor Peti és apa szunyókáltak),és bekopogott.Persze én ezt nem tzudtam,de mondtam Neki,hogy tudod mit,tőlem atán többet egy fél mondatnyi üzenetet sem fognak elküldeni Neked,befejezetem.De mivel nem jó a csengőd,így engem csöngettek ki,azután pedig a férjemet.Erre Ő mondta,hogy nem is fogja megcsináltatni,mert állandóan nyomja valaki a csengőt-vagy árusok,vagy hizzérítők.Hát,nálunk meg ma lesz a napja,hogy kiírjuk a csengőre,hogy a ki a 6/2-be akar bejutni,az ide Ne csengessen be-ugyanis már nemegyszer előfordult,hogy a családtagjai jöttek hozzá,és hozzánk csnegettek,hogy beengednénk-e őket,mert a lányuknak nem jó a csengője.Érdekes,az egy percig sem érdekli sem őt,sem a pereputtyát(akik mellesleg meglehetősen"érdekesek"),hogy esteleg nálunk alszik a gyerek,vagy ilyesmi(hozzáteszem,Petitől nyugodtan fúrhattak felettünk-a csaj akkor hisztizett,hogy Ő ezt nem bírja,Peti édesen aludt).Én csak annyit mondtam Neki,hogy Peti hozzá van szokva ahhoz,hogy emberek között él,nincs felé búra téve.

Úgyhogy jól felbosszantott-köszönöm helyett lecseszett.Na menjen a picsába az ilyen!

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://hermi67.blog.hu/api/trackback/id/tr825359472

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

brü 2010.04.12. 14:14:44

idióta az ilyen....miért nem mi vagyunk szomszédok?:D:(

Ismeretlen_129282 2010.04.15. 09:04:59

ez mekkora bunkó:-/ én is költözöm veletek:)))

Ismeretlen_105483 2010.04.17. 21:55:51

Bizony menjen ... fapics... Lehet, hogy a férje sem véletlenül jár ilyen gyakran haza. Vagy, azért ilyen fapi, mert ilyen gyakran látja a férjét. Marhája. Vissza kell olvasnom, mert teljesen lemaradtam :(
süti beállítások módosítása