hermi irka

Friss topikok

Címkék

Rémület a négyzeten

2010.05.20. 05:41

szerző: hermi67

Tegnap reggel,épp hogy beértem dolgozni,az öltözőből tartottam a megbeszélésre,mikor csörögött a telóm-Marcikám keresett. na,felveszem,erre mondjga,hogy a suliban az egyik gyerek kergette-játékból-és Ő látta,hogy a srác nem figyel,neki fog menni az üvegajtónak. Megpróbálta elhúzni előle,de nem sikerült-így Géza fejjel kinyomta az üvegajtót. Őt hozta be a mentő,mert össze kellett varrni a fejét pár öltéssel.Marcit nem hozták be,neki elláták a kezét-két helyenelvágta a széteső üveg szilánkja.szerencsére egyik sem nagyon mély-de nagyon vérzett. Tiszta horror volt az aulában:-).

Alig hogy ezen túl voltam,megjelent anyukám a Cardiológiai vizsgálatra,ami persze nem szerdán,hanem csütörtökön volt esedékkes.És még le is cseszett,mikor mondta neki,hogy ma szerda van anya,nem csütrötk.

Azután 10 körül újabb sokk-telefonált a férjem,hogy mentek Petivel-illetve csak Ő akart menni,Peti pedig eldobta magát-és fáj a keze,nem tudja emelni,sír...Mondtam Neki,futás ki hozzám. Persze,kificamodott az egyik könyökcsontja-ami gyakorlatilag az első mozgatásnál vissza is ugrott a helyére. Mondta az orvos,hogy gyakran van ilyen piciknél-ha a kezüket meghúzzák-mert ugye ez történt.Nyilván nem szándékosan tette. De hozzáteszem,a hétvégén többször szóltam Neki,hogy ne lóbálja a kicsit a könyökénél fogva,mert kiugorhat a válla,könyöke,ráadásul nem tesz jót az izületeknek.Plusz Péter Mórunk nem is egy pehelysúlyú versenyző. Válasza:ledorongolás,hagyjam már abba ezt az örökös hisztit,merthogy én mindig okoskodok.Meg a barátnőm is,mert hogy Ő is itt volt. erre tessék,mi történik? Édes kicsi babám,amikor kiértek hozzám,nem sírt-egyébként ügyes volt a férjem,mert úgy tette bele a pólójába a kis kezét Petinek,mintha fel lett volna kötve. Doktorember megvizsgálta-ordított a drágám,de akkor vissza is került a csontocska a helyére. Utána megrömtgeneztük-nagyon ügyes volt,ült az ölemben,és mindent engedett.De mikor a vállát röntgeneztük-az ugye hanyatt fekvés-na akkor tilltakozott. De szerencsére minden rendben Vele,este már normálisan használta a kicsi kezét:-).

De elgondolkodtam-hogy lehet valaki ennyire öntelt,mint az én férjem. Annak idején elvágta késsel Levim kezét-pont ekkora volt,mint most Peti-mert olyan helyen vágta a kenyeret,ahova a gyerek felért.Emlékszem,akkor is mondtam Neki-kedvesen-hogy szivem,ne ott vágd a kenyeret,mert Levi ott kapadozik körülötted,a konyhapulton vágd légyszi...akkor is Te hallgas márr,mit okoskodsz,stb-erre puff,gyerek keze elnyiszálva-vihettem a sebészetre,mert össze kellett Neki varrni 4 öltéssel. Vagy mikor Antónia kb 2 éves volt-és majdnem kiborította a hintából,mert olyan magasra lökte.Akkor is szóltam Neki,hogy vigyázz,át ne billenjen a hinta-szintén a lebaszás,hogy hallgas már..... Ő mindent annyira,de annyira tud,olyan szenzációsan okos ember, és persze ha bármit hibázik-azonnal támadja a másikat,valami indokkal.Például tegnap engem-hogy sütöm a kakós csigát,azt nem űgy kell(hozzáteszem,még 1szer sem sütött itthon,és amit én sütök,a fiúk imádják,mert nagyon finom). És állt mögöttem,és pampogott.azt hittem,fejbe kúrom a nyújtófával. És mondtam Neki,hogy ne kötözködj már itt,hagyjál engem békén,állandóan idejössz beledumálni abba,amit csinálok. Azt is mondtam Neki,hogy én sose szövegelek,amikor Ő főz-eszembe sincs mondani semmit,még ha én nem úgy gondolom  erre közli Velem,hogy ne pofázzak! Ő sem szól bele a röntgenezésbe! Hahha,még jó,mondtam Neki! erre Ő: bár ahhoz se értesz,se Te,se a kolléganőid.Hozzátszem,hogy nagyon szép,hibátlan felvételeket készítettek,egyszer sem kellett ismételni,pedig gyerkőknél ssajnos előfordul,mert belemozdul,benne van a szülő keze,ilyesmi... Hát,komolyan mondom,annyira feldühítet,hogy szét tudtam volna verni a fejét...szó szerint. Azt hiszi,hogy mert Ő szakács,rajta kívöl senki de senki nem tud főzni,csakis Ő. Mondtam Neki,hogy Te kb.8 éve főzöl,én meg 26:-D. Nyilván a különleges dolgokat meg kell tanulni,de receptből még azt is simán. Nagyon fel dühített,nem is tudtam aludni szinte semmit-és fél öt óta fenn vagyok.

Szóval,gyerekek jól vannak,belőle meg most kicsit nagyon elegem van.

8 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://hermi67.blog.hu/api/trackback/id/tr965359485

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ismeretlen_124026 2010.05.20. 08:32:52

Kezd az agyára menni a munkátlankodás!vagy irigy egy kicsit rád.Meg férfiból van!:)))))Vigyázzatok magatokra!

Ismeretlen_83123 2010.05.20. 08:56:54

Ajjajj... hát, érződék köztetek "némi" feszültség, figyeljetek egymásra. :-) Szegény gyerkőceid jól megjártak akkor. De a tegnap az egy ilyen nap lehetett. Majd olvasd el nálam. :-))) Puszi :-) ♥

Ismeretlen_146138 2010.05.20. 23:11:50

Csáje! Hát én is fejbe...nám az embert ha ilyeneket beszólna.. JÁháhájjjjjjjjj ezek pasik! Még szerencse, hogy az ifjúság rendben van! Vigyázz magadra! Pusszancs

Ismeretlen_66889 2010.05.21. 10:13:07

Hú nem semmi egy nap volt... Pusszantás♥

Ismeretlen_113491 2010.05.21. 14:29:38

Fel a fejjel♥

lia · http://regi0707.blogspot.com 2010.05.23. 08:25:12

Huuu, nem irigyellek, szép egy napotok volt, örülök azért hogy nem lett semmi komoly♥ Apára meg hagyd rá, ilyenek a férfiak, hihi...

Ismeretlen_94778 2010.05.26. 18:27:15

fel a fejjel :)♥♥♥

DiÁcska 2010.05.26. 20:06:44

Hú hát egy cseppet sem irigyellek ezért a napért....a pasikról meg csak annyit, hogy sajna tudom mit érzel azén férjem már 1,5 éve ül itthon és kezd az agyamra menni:( de majd ha végre már összejövünk dumálni majd elmesélem szóban...sztem lesz téma:))
süti beállítások módosítása