hermi irka

Friss topikok

Címkék

Hiszti a négyzeten

2010.06.03. 22:04

szerző: hermi67

Péter Mór,alias Kökölyszi közvetítésével. Hihetetlen módon képes visítani,ha valami nem úgy történik,ahogy Őurasága szeretné. Ma kb. 5 percet állt visítva a ház előtt,mert nem azon az ajtón mentünk ki,amelyiken Ő gondolta. Csak állt,és visított,ahogy a csövön kifért. Mi apával tisztes távolságból figyeltük. Többen kinéztek az ablakokon,hogy melyik gyereket nyúzzák odalenn:-D. És miután nem történt érdemi intézkedés részünkről-így a kis keze között kukucskálva araszolva lépegetett előre. Mígnem odaért hozzánk:-D. De bármikor és bármiért képes akárhol lefeküdni-földre,bolt padlójára,stb....  a napokban épp a bölcsöde előtt feküdt a betonon,véletlenül épp visított-és kik jöttek ki a bölcsiből? Természetesen a gondozónők, köztük az a gondozónő is,aki majd Őuraságára fog vigyázni szeptembertől:-D. Mónika barátnőm mosolyogva mondta,hogy most már megnyugodott,mert látja,hogy nem csak Zalán tud ilyet:-D.

És ráadásul sikerült valamit beledörgölnie a bal szemébe egy pár napja, így tegnap szemcseppet kapott a doktorbácsitól. És természetesen utálja-úgyhogy akkor is visít,amikor cseppentünk a szemébe. De akkor is,ha nem azt kap enni,amit éppen kitalált. persze,mivel nem beszél,így elmondani sem tudja,hogy mit szeretne:-D. Nagyon ragaszkodik a pelusához,főleg ha jól tele van ezzel-azzal.Én próbálom róla levenni, a drága pedig visítva próbálja magán tartami:-D. Szóval így telnek mostanában a délutánok. Délelőtt persze apával ugyan ez a műsor van. De így imádjuk-mindannyian.

A munka...hát az megy. Sokszor nagyon elfáradok estére. Reggel általában fél6 kor kelek-nagyoknak tízórai készítés,babának tejcsi-kakaó,próbálom magam összeszedni, 7 előtt kicsivel ébresztem a nagyokat-és futás a buszoz. Mivelröntgenes vagyok,így 6 órátdolgozom-déluátn kb. 3/4 3-ra vagyok itthon. És aztán beindul a 2.múszak. Mikor mi. Még jó,hogy már kitalálták az automata mosógépet. Esetleg valaki önmagátólvasalóról nem hallot még?:-D. Délután játszótér vagy futóedzés a motoros kisördög után,persze vacsira valamit-hol hideget,hol meleget. Vasalás,folyamatos pakolás-én nem tudom,nálunk mindig olyan kupi van,pedig állandóan pakolok. És játék,mesekönyv,közben törénelem és biológia,lélekápolás,pörölés ha kell, a nagyokat is meg kell ám még szeretgetni,gyere anya kicsit ülj le mellém,ez történt,az történt. Szóval,este 10 óra felé már igen csak ki vagyok purcanva.

És mégis nagyon nagyon szeretem,és élvezem. Aki 1 gyerek párti,az higgyje el nekem,hogy sokkal jobb a kettő,vagy a több! Csupa élet az életem-és ez nagyon nagyon jó. Még ha nagyon fárasztó is-nem cserélném el senkivel.

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://hermi67.blog.hu/api/trackback/id/tr1005359489

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ismeretlen_66889 2010.06.04. 13:18:46

Na igen, hisztizniazt Gergő is nagyon tud, ha vmi nem úgy van ahogy Ő kitalálta :D Nem unatkozol úgy látom...puszi drága♥

Ismeretlen_83123 2010.06.04. 23:23:38

Nem vagyok egy-gyeret-párti... 3 gyerek-párti vagyok... de meg kell elégednem kettővel. :-) Teljesen igazad van. Ráadásul az egykék bazira önzőek is, és egyszál magukban állnak majd egyszer a vlágban, stb.. Álmos vagyoooook, bocsi, ha van benne hiba. :-)) Puszi

Reni 2010.06.05. 19:36:48

Hisztiben Milán is nagyon ott van!!! Kupi nálunk is állandó tényező. Én min. 2 gyerek pári vagyok:))Nem is lehetnék más jelen állapotban már:))mivel adott a kettő...de többet adnak, mint amennyit "szenvedünk" értük!
süti beállítások módosítása