hermi irka

Friss topikok

Címkék

Születésnap

2010.06.26. 17:20

szerző: hermi67

Köszönöm,hogy felköszöntöttetek!Annyira elfoglalt vagyok(és persze annyira itt ül Valaki mindig a gép előtt:-D), hogy nem tudtam már jó ideje bejegyzést írni.

Szóval-43 éves lettem(tegnap). Néha úgy érzem,hogy nagyon sok-főleg, ha kissé szomorkásabb hangulatban vagyok,akkor elgondolkodom, ugyan van-e még ennyi előttem? De mivel alapvetően optimista ember vagyok-így az ilyen gondolat után rögtön megjelenik egy vidor kismanó a fejemben, és elhessegeti azt. Miért ne lehetne még ennyi hátra?

Persze néha úgy érzem,hogy kevés-mikor valami fontos dolgon jár az agyam,vagy valami konkrét dolog előtt vagyok-akkor persze szeretnék kicsit idősebb lenni-na nem nagyon ám!:-D.

De végül is így van jól,ahogy van. Az évek telnek,és ez nem válogat a szegény,a gazdag,a jó, a rossz között. Egyformán szalad az idő szekere.

Jó 43 évesnek lenni. Mint ahogy jó volt 20-nak is,és remélem jó lesz 85-nek is-akkora azért már minimum dédunoka is dukál:-D. Ami fontos, az egészség,a szeretet és az elfogadás.Ppersze azért nem árt,ha van egy kis pénz is:-D.

 

A nagyjaim Hétfőn mennek iskolai táborba Káptalanfüredre. Már nagyon várják. Szombatig lesznek ott. Így maradunk a kicsikénkkel itthon hármasban:-).

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://hermi67.blog.hu/api/trackback/id/tr585359496

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ismeretlen_66889 2010.06.27. 12:13:10

Drágám kicsit megkésve, de nagyon boldog szülinapot, ne hari hogy később, de nem voltam gép előtt♥

DiÁcska 2010.06.27. 14:25:07

Egy kicsit én is lemaradtam, deeeee Nagyon nagyon sok boldog szülinapot kívánok Neked!!!!!!! puszi♥
süti beállítások módosítása