hermi irka

Friss topikok

Címkék

Írok..

2010.09.07. 22:55

szerző: hermi67

Nem tudtam ideülni már vagy ezer éve. Pedig zajlik nálunk az élet.

A konyhaszekrény még mindig nincs teljesen kész. a gardrób pedig egyáltalán nincs. A konyhaszekrény nagyon szép lesz szerintem. csak némi probléma adódott:-D. Az 5 tagból az egyiket-persze a legnagyobbat szét kell szedni,mert nagyon csehül állnak rajta az ajtók. És még nincsenek felszerelve a fogók,csak itt ott. És még az egyiket arrébb kell fúrni. Mindíg elfogy valami csavar,vagy pánt, vagy lópikula. De a  nagyja már megvan. Most a gardrób következik. És csak utána lesz szétszedve a csehül állós változat.

Bölcsi. Megkezdtük elsején. Egyenlőre akadálymentes a dolog(kopp,kopp,kopp). Mikor meglátja a csöppem,hogy befordulunk a kapuhoz-már kacag és tapsol. Ma othagytam 3 óra hosszára. Játszott,evett,nevetett. Amíg a férjem nem dolgozik,addig nem fog ott aludni-ebéd után elhozza. Talán így könyebb Neki.

És persze az iskola is elkezdődött. édeseim,de fáradtak-hol van már a 10-ig alvás??? Mind a kettőnek nagy hajtás lesz,Levinek a továbbtanulás miatt,Marcinak meg azért,mert 7.-es, és nnen már nagyon komolyan nézik majd a jegyeket.

És most a rémület,amit alig éltem(tünk)túl. Három napja megbeszéltem a barátnőmmel,hogy befesti a hajam.De a festékes dobozból valahova eltűnt a kesztyű. Mondtam a férjemnek,hogy átszaladok Andihoz,megkérdezem,van-e kesztyűje,ha van,visszajövök,átviszem magammal Petit is,a lányok ellessznek vele,míg mi festegetünk. Marci a kisszobában ült a sz.gép előtt,Peti az ágyon feküdt,és nézte a baby tévén Olivert. Levi és az apja a nagyszobában,szintén gép előtt,valamit ügyködtek. Én átmentem Andihoz,és kb. 5 percet voltam ott-vettek egy tv.-t,és azt rakták össze,én meg néztem,és vártam a kesztyűre. Visszajöttem-a folyosó ajtó nem volt bezárva. Én bezártam, de néhány kedves szomszédnak sokszor nehezére esik visszakattintani azt a francos zárat-csak egy kézmozdulat egyébként.Bejövök a lakásba,benézek a kisszobába,Marci a gépnél, Jövök tovább, ugyan az az állapot-de Peti sehol. Fürdőszoba,WC-de ekkor már magamon kívül ordítottam,hogy hol van Petiiii,sikítoztam,összerogytam,nem bírtam felállni, négykézláb mászva üvöltöttem velük. A férjem kirohant a folyosóra,ki az ajtón,én négykézláb próbáltam üvöltve haladni-ugyan az a jeges rémület lett úrrá rajtam,mint mikor Timikémet elvesztettem.  Reszkettem,hogy leesett valahol,hogy elvitte valaki-Istemen,nem tudom ezt leírni.Aztán egyszer csak megjelent apa,karján az ordító kisfammal-aki kiment mellettük a folyósóra,úgy hogy észre sem vették, felment a lépcsőn a 7.-re(mi a 6.-on lakunk),és ott,szerencsénkre!!! a felettünk lévő lakásból jött ki a srác,és meglátta az én rémült,síró kisfiamat,felvette a karjára,és gondolkodott,hogy hol is lakhat ez a kisember-mert ismerős volt Neki,csak nem tudta,ki Ő. peti kb.10 percig üvöltött a hasamon-én vele sírtam,és ölelegettem, senki nem nyúlhatott hozzá,mert még jobban üvöltött. Nem vigyáztunk rá-de a Jó isten megtette ezt helyettünk. Nem tudok elég hálaimát elmondani ezért. Mindenkit rettenetesen megviselt-mert senki nem figyelt a kicsi emberre,és ez borzasztóan bánt mind a mai napig. Hibás vagyok,mert rájuk kellett volna zárnom az ajtót-hiszen Peti szökős. Mindig próbál kimenni,csakhogy az ajtót be szoktuk zárni. De most nem zárták be utánam-én pedig nem ordítottam,hogy valaki fordítsa rá. Nem lesz többet ilyen. Ha csak a szemetet viszem is ki,akor is rájuk zárom az ajtót. De azóta sem tudok aludni. Elveszthettük volna ezt a gyöngyszemet,akit annyira szeretünk. Olyan ártatlan még,és olyan kiszolgáltatott. MILYEN ANYA AZ ILYEN?????? Szar anya. Utálom magam ezért. Remélem, a JóIsten megbocsát nekem,mert én egyenlőre képtelen vagyok. Hozzáteszem,a nagy ijedtség után kb.20 perccel újra megpróbált kimenni a folyosóra-persze zárva volt az ajtó. Ebből is látszik,hogy mennyire kicsi még-nem érzékeli,hogy milyen baj lehet. És talán az is,hogy benne nem hagyott ez mély nyomot,nem úgy,mint bennem-és persze a többiekben.

 

10 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://hermi67.blog.hu/api/trackback/id/tr895359517

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ismeretlen_83123 2010.09.08. 08:13:43

Végigolvastam, a hideg kirázott.. Leginkább attól, hogy mennyire megijedtél. Ne hibáztasd magad, talán ennyire, amennyire gondolod, nem volt életveszélyes helyzet! Olyan picike még, és max pár perce lehetett a nagy eltűnésre. A lépcsőházban biztos nem történhetett volna vele nagy baj, ráadásul egy sokemeletes házban mindig mászkál valaki, akinek csak-csak feltűnik, hogy ott egy ártatlan törp! :-) Mint ahogy fel is tűnt. A legutolsó mondatod megnyugtató: ugyan 'lejött' Petinek, hogy nagy ijedség van, hisz veled sírt, de szerencsére tényleg nem hagyott benne mély nyomot. :-)

Ismeretlen_95791 2010.09.08. 11:07:24

marigold,drága vagy. De bizony lehetett volna nagy baj is. leeshetett volna a lépcsőn,vagy eltalálhatta volna a kinyíló liftajtó,vagy elvihette volna valamki rossz ember,és sorolhatnám. Nem tudok megnyugodni most még. Ha eszembe jut,elkap a sírás. Puszillak

Ismeretlen_66889 2010.09.08. 12:04:21

Jajj drágám, dehogy vagy szar anya♥Az egyik legjobb, akit ismerek. Bárkivel előfordulhat az ilyen, ne hibáztasd magad!!

Ismeretlen_83123 2010.09.08. 13:47:18

hermim: sajnos nagyon jól el tudom képzelni, mit érzel. Én pont ilyen frászos vagyok. És pont ilyen /néha?/ bénázós. Mariannka kicsi volt, a lakásunk máshol volt. Tőlünk fél percre, egy ház aljában, volt egy kicsi bolt. Oda el szokott nekem menni kenyérért. Olyan 3 éves lehetett, max! Mindig kukkoltam az ablakból mindig ügyi volt. Jókat derültünk a boltossal, utána mindig mondta, hogy hol fél dekás, hol 8 kilós kenyeret kért :-D Na, de az egyik nap...szintén boltba ment a drágám.. A bokor a bolt előtt nagyra nőtt.. így csak azt láttam, hogy apró lábak haladnak el a bolt...előtt...! Rohantam le, mint egy elmebeteg, majdnem sírva, mert ott már egy totál forgalmas út volt... Kiabáltam a lányom után és pont megállt. Sírva öleltem magamhoz.. Ő meg mondta, a messzebbi boltba akart most elmenni.. :-)

Ismeretlen_83123 2010.09.08. 16:33:33

Látod, papolok itt ezerrel, hogy ne érezd magad hibásnak.. .azonnal eszembe jutottál ma. Majd olvass nálam, ha van időd, nem írom itt le hosszan.. Béna voltam, de nem lett semmi baj. De ez nem rajtam múlott...! :-/

Ismeretlen_146138 2010.09.10. 14:53:20

CSáje! Azért magadat NE okold! A legjobb családban is előfordul kiváncsi kisgyerek!:) Persze ÉN IS NAGYON megijednék...Próbáld tanmesének elkönyvelni, hiszem MI IS okultunk belőle!!!!!! Pusszancs

Ismeretlen_105483 2010.09.10. 17:36:25

Jaj Drága, nagy nagy léleksimi Neked!!! szörnyű volt érezni a rémületet.... s teljesen megértelek, de egyet nem értek, mert NAGYON JÓ ANYA VAGY!!!! Ne önostorozz légyszi' sok sok pusszancs!♥♥♥

Ismeretlen_45348 2010.09.13. 08:32:51

ÓÓ, drága hermi, nagy ölelés Nektek :( Annyira ismerős amit írsz, Lóci egyszer a ház elé szökött ki... Sok puszi

Ismeretlen_94778 2010.09.14. 09:41:52

♥♥♥ jaj szegénykém, Holly is lépett már le egyszer még a vér is megfagyott bennem.Csodás anya vagy :)

Ismeretlen_124026 2010.09.16. 09:19:44

Nekem is tünt már el Pannám!Talán ha 2 éves lehetett.Csinálták a házat kinn a fiúk.Jöttek mentek a házból ki be.Én fenn szoptattam Marcit egy idő után felkiabál uram Panna fenn van?Mondom itt nincs és nem is volt fél órája már.De akkor már szedtem le Marcit a cicimről.Panna sehol nem volt.Uram be a kocsiba járta végig a környéket.Persze sehol.Vagy 20 perce kerestük már .Pisti kicsit messzebb ment keresni azokon az utakon ahol szoktunk sétálni.Végül megpillantotta a drágát.Messze a házunktól jött visszafelé.El akart menni a közeli katona temetőbe megnézni a katona bácsikat.de uncsi volt egyedül neki és visszafordult.Nem szólt rá Pisti nézte ahogy bandukol.Meg meg állt.matatott begyüjtött és körbe nézet az utakon amiken átment.Ő nem sírt mert vigyorgot és nem érezte a dolgot.szépen elmondtuk neki a dolgokat.Érzem amit érezhettél.Most is akkora gomboc van a gyomromba!
süti beállítások módosítása