hermi irka

Friss topikok

Címkék

Napok

2010.09.30. 16:35

szerző: hermi67

Na,azok telnek. Mostanában bizonyos szempontból nem túl jól. Nagyon fáradt vagyok-néha azt gondolom,hogy képes lennék egy egész napot végig aludni. pedig nem.Olyan vagyok,mint egy öregasszony-magamtól felébredek nagyon korán:-D. És persze későn fekszem,úgyhogy nem kellene csodálkoznom azon,hogy olyan vagyok mint a falhoz vert lóf....:-D.

Peti nagyon szereti a bölcsit. Ott is alszik,simán,minden gond nélkül alszik két,két és fél órát. De nagyon aggaszt Vele kapcsolatban valami. Már a két éves tanácsadáson mondtam a gyerekorvosunknak,hogy úgy érzem,Ő sem hall jól. akkor azt mondta,hogy kicsi még,várjunk,figyelgessem. Most,mikor beteg volt,és mentünk ellenőrzésre,újra mondtam Neki. és Ő is  azt mondta,hogy benne is felmerült ez a gondolat- a beszédhallása nem megfefelő-legalábbis úgy tűnik Neki(is). És Nekem is. És a gondozónőnek is. Nagyon nagyon elszomorodtam. Voltunk fül-orr-gégésznél, az anatómiai viszonyok rendben vannak nála, még valamikor,ha beférünk,lesz egy altatásos(sziruppal altatják-ínkább bódítják) hallás vizsgálat,ami elméletileg megdhatná a pontos diagnózist-és a választ. Megadhatná-de rossz tapasztalatom van ezzel itt nálunk. anno Levinek is csinálták-de Őt nem altatták el,és azt mondták,minden redben van. De csak úgy éreztem,hogy nem oké a füle-és elvittem Pestre, a Heim Pál-ba. És bizony hallókészüléket kapott. És most lehet,hogy megint kezdődik elölről. szegény kicsi gyerekem-én már tudom,hogy mi várhat rá. Hiszen itt van előttem Levi,akinél látom,hogy mennyi minden hátrány éri emiatt,-pedig Ő nagyon jól,hősiesen,okosan kezeli ezt az egészet. Kicsi kora óta. És érte  is fáj a szivem. És most lehet,hogy Peti is? jajj Istenem,miért kapom ezt. És Ők miért?

7 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://hermi67.blog.hu/api/trackback/id/tr65359520

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ismeretlen_129282 2010.09.30. 22:08:10

Igazából nem tudok ehhez hozzászólni, mert fogalmam sincs erről, hogy megy, mint megy. De nagy-nagy ölelés Nektek♥♥♥♥

Ismeretlen_66889 2010.10.01. 09:01:07

Jajj drágám♥Nagyon remélem nem lesz semmi komoly♥Vidd inkább egyből a Heim Pálba, hogy megnyugodj♥ Ezt a beszédhallást arra érted, hogy még nem beszél?

Ismeretlen_95791 2010.10.01. 16:05:04

Brü, nem az a bajom,hogy nem beszél. Nem hallja amit mondok. Nem figyel,de ha hangosabban szólok, akkor figyel. Nagyobb hangokra viszont odakapja a fejét. Szóval,akár Levi anno. csak az az elkeserítő,hogy én meg voltam győződve arról,hogy Levi nem veleszületett hallássérült,hanem egy nagy betegség után lett az. De ha Petivel is az van,akkor nyilván valami genetikai dolog. Csak tudnám,hogy honnan? Bár mindegy, ha nem hall,nem hall.

Ismeretlen_45348 2010.10.01. 21:25:10

Jaj hermikém:( Nagyon drukkolok, hogy kiderüljön, hogy mégsincs semmi baj! Remélem minél hamarabb meglesz a vizsgálat! Ölellek!

Ismeretlen_146138 2010.10.04. 20:18:16

hermi! Drukk... de menejtek el mihamarabb a Heim Pálba. Annak viszont nagyon örülök, hogy a bölcsike nem okoz problémát.:):):) Puszillak Benneteket

Ismeretlen_113491 2010.10.05. 09:36:56

Jaj:( ♥♥♥

Ismeretlen_124026 2010.10.09. 18:56:38

csak pozitivan!!!
süti beállítások módosítása