hermi irka

Friss topikok

Címkék

KÖSZÖNÖM

2010.10.23. 22:42

szerző: hermi67

Mindannyiatoknak  a sok drukkot, a szeretetet,amit küldtetek nekünk♥ Jó tudni,hogy ilyen sokan szeretettel gondolnak ránk.

Az MR úgy tűnik,kedden elmarad-kicsiPetink beteg lett-hurutos,köhécsel. Jó lett volna,ha túl van rajta,de biztosan nem véletlenül alakult így.

Más. Az anyukám. Úgy elszomorodtam ma. Olyan nagyon megöregedett-és olyan hirtelen. Ha lehunyom a szemem,még látom,ahogy a haját csavarja,ahogy megy dolgozni, ahogy nevet-de ha kinyitom,egy reszketős kezű,hajlottan,bottal járó,ráncos arcú öreg nénit látok. Olyan jó lenne valahogy segíteni Neki-ott lenni mindig körülötte-de  persze csak úgy,hogy a magán szféráját ne sértsem meg.Merthogy arra nagyon érzékeny. Néha nagyon haragszom magamra-mert türelmetlen vagyok Vele,mert értetlen-de hát hogy jövök én ehhez? Persze hogy értetlen,hiszen már nem úgy működnek nála a dolgok,mint nálam. Olyan kiszolgáltatott már. Remélem, Isten megbocsájtja Nekem a hibákat,amiket elkövettem. Igyekszem CSAK JÓ LENNI VELE mostantól, még ha néha nehéz is.

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://hermi67.blog.hu/api/trackback/id/tr95359524

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ismeretlen_83123 2010.10.25. 20:39:47

Igen, ezzel mindenki így van. A Nők lapjában Schaffer Erzsébet írt erről egy nagyon szép cikket. Dédink már 91 éves, anyóson látom, hogy sokszor ő is türelmetlen, de ha az embernek amúgy nincs gondja-baja és nyugis, akkor persze könnyebb...Csakhogy az élet nem erről szól. Rohanunk, kapkodunk és bizony sokszor nincs türelmünk... Elhatározni persze lehet és biztos, hogy használ is, de azért tuti elő fog fordulni, hogy másképp reagálsz, mint szeretnéd. Talán meg kellene tanulnunk 3-at számolni bizonyos reakciók előtt. (anyum és anyósom még nincsenek időskorban, így én még nem tudom, hogy milyen leszek, de szerintem én sem leszek szent, az egyszer tuti) Pusz ♥
süti beállítások módosítása