hermi irka

Friss topikok

Címkék

Holnap

2010.12.13. 20:38

szerző: hermi67

leveszik az illeszték mintát Petinek. Persze én dolgozom,így nem tudok ott lenni:-(. Szabim egy szem se, ráadásul a főnővérnek meghalt az apósa ma-Isten nyugosztalja- így én helyettesítem.

A napokban,mikor benn voltam a hallásvizsgáló szalonban,beszélgettünk az ott dolgozókkal. Mondták,hogy egy ilyen kicsi gyereknél,mint Peti,nem szabad csak egy vizsgálatra alapozni. Mindenképpen kellene még hallásvizsgálat- amit játék audiometriának hívnak,és kifejezetten ilyen kicsiknek találták ki. Persze,azt itt nálunk, a megyei kórházban nem csinálnak. A szalonban adtak egy telefonszámot, a kecskeméti megyei kórház audiológiájáét. Azt mondták,sok jót hallanak felőle. Én felhívtam Őket, január 6.-án,csütörtökön megyünk. És még szerencse,hogy én olyan beszélgetős fajta vagyok-mert így elmondtam,hogy felmerült a genetikai probléma lehetősége-az ott dolgozó asszisztensnő pedig mondta,hogy leveszik a genetikai vizsgálathoz a vért-amit elküldenek Debrecenbe-ahova mi is mentünk volna. Úgyhogy megyünk családostól Kecskemétre-visszük a vérünket:-).

Peti nég mindig nem mehet bölcsibe,csak csütörtöktől. Tegnap én mondtam apának,hogy vigye vissza orvoshoz-bár szerencsére ma már nagyon jól volt:-).

Katasztrofális a napközbeni alvása,amióta itthon van. Gyakorlatilag semmit nem alszik egész nap-persze reggel 8-9 között ébred. és este fél tízig simán elvan! Nem tudom,mit fognak vele kezdeni a bölcsiben.

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://hermi67.blog.hu/api/trackback/id/tr375359537

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ismeretlen_162497 2010.12.14. 14:32:18

Szia Kati! A mi gyerekeink még a játék audiometriához is túl kicsik. Náluk szabad hangteres vizuális megerősítő audiometriát szoktak csinálni, egyszerűbben fogalmazva adják a hangokat hangszórón és figyelik az gyerek arcát, szemét, reakcióit. Nagyon egyszerű vizsgálat és ha értenek hozzá, remekül le lehet olvasni a gyerek arcáról mindent. A kecskeméti kórházban az audiológián a asszisztensnő a kozmetikusom anyukája. Nagyon kedves, nem hinném, hogy oda bármilyen protekció, vagy rásegítés kellene, de szívesen beszélek vele, ha valami kérdésed van. Azt, hogy hogyan vizsgálnak, nem tudom.

Vera 2010.12.16. 13:05:18

Hermi, Majd megírod, hogy milyen élményeid voltak az illesztékmintavétellel? Hátha úgy már nem fogja kivenni a hallókáját Peti. Télleg, azóta volt már ilyen eset, hogy kiszedte? Vagy már jobban boldogultok? Írtam neked levelet, majd válaszolsz?

Ismeretlen_66889 2010.12.16. 19:18:45

Jobbulást Petinek!Puszi Nektek♥

Ismeretlen_129282 2010.12.17. 23:23:08

Édes kiscsillag. Annyira sajnálom. Egyébként én is tartottam a bölcsis alvástól, mert Beki meg kézben aludt el 2-3 között. de pár nap alatt szépen elaludt. Aztán persze jött a költözés, és utána katasztrófa volt minden. De alapból és elsőnek szépen elaludt egy hét alatt. Vele sem lesz baj szerintem:)
süti beállítások módosítása