hermi irka

Friss topikok

Címkék

Csak 20.-án megyünk

2011.01.07. 21:41

szerző: hermi67

Kecskemétre,hallásvizsgálatra és genetikai szűrésre. Az eredeti időpont ( azaz ma)az ott dolgozó orvosnak nem volt jó, mert el kellett utaznia. A jövő csütörtök nekem nem megy, így marad 20.-a. Remélem,akkor már tudunk menni. Jó lenne már többet tudni Petikém fülecskéjéről-és persze a hallókészülék is kellene. Bár ebben a hónapban nem tudom megvenni,csak a következőben-akkor is csak nagyon nagyon nyögve-de ez van.

Történnek a dolgok körülöttem. Én lettem a főnővér helyettese-azaz vezető asszisztens helyettes. Megkértek,elvállaltam-bizonyos feltételek mellett. Pénz nem jár vele:-D- a helyettesek az eü-ben sosem kaptak pénzt,csak a vezetők. Így aztán most nagy nagy munka van rajtunk-de a jövő héten talán már vége lesz.

Néhány nap múlva(talán 17.-én) ügyelni fogok:-(. Sajnos,nincs más választásom. Most,hogy az adókedvezmény 3 gyereknél egész sok lehet- kénytelen vagyok ügyelni,mert így az a pénz nettóban megmarad-és nekünk az most nagyon nagyon sokat jelent. De vérzik a szívem,mert nem leszek itthon este a gyerekekkel-már most hiányoznak. Persze,van még két másik variáció is: a/ apa kifog valami szuper jól fizető helyet b/ nyerünk a lottón sok pénzt. Mind a kettő jobban hangzik mint az ügyelet!

Néha a nagyok teljesen kiakasztanak! Levente jájjjjj!!! Marci jájjjjjj! Kamaszodnak, Levi úgy tesz,mintha nem mindjárt írná a felvételit,Marci pedig örökké piszkálja-persze Levi meg vissza-és uhhhhhhhhhh. Nem könnyű most velük-bár azért nagy gáz nincs-legalábbis remélem!

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://hermi67.blog.hu/api/trackback/id/tr165359545

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2011.01.10. 11:37:41

Szia drága! Akkor majd 20-án is drukkolok Nektek! Pusszancs: PÁ
süti beállítások módosítása