hermi irka

Friss topikok

Címkék

Szóval,a mi kicsi csillagunk az első nap-pénteken- kb. 2*2 másddpercig engedte,hogy a fülében legyen a hallókészülék-azaz a csiga,csigusz-ahogy Levivel elneveztük anno.

Tegnap azután már többször több ideig-20 percig is benne volt a fülecskéjében. Azt észrevettem rajta,hogy nem érti,hirtelen mi történt- máskor is nézett már mesét,és persze jártunk az utcán is-de most valahogy kerekebb szemmel nézett, és néha úgy tűnt,mintha gondolkodna valamin. Gondolom, figyelte azt az új valamit-amiről fogalma sincs még,hogy mi. Ma már folyamatosan volt benn másfél órát a fülijében a csiga-azzal motorozott,játszott,buszoztunk. Együtt néztük a Thomast-és mikor a kis mozdony huhúúzott-én is huhúztam,és persze közben beszéltem Petinek. Thomasról,meg Percyről,meg arról,hogy mi történik,és újra huhúztam. És Ő is huhúzott egyet mosolyogva:-). Szerintem elfárasztja a sok új élmény, és akkor egyszer csak kiveszi a füléből. De ügyes,mert nem dobja el,hanem a kezembe adja-persze ennek az a feltétele,hogy a kezem ott legyen azonnal előtte:-). Hát nem egyszerű, de innen szép a győzelem:-). Szóval,bízom benne,hogy az első "hallólépések" megtörténtek-és persze jól történtek meg.

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://hermi67.blog.hu/api/trackback/id/tr105359566

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ismeretlen_113491 2011.03.14. 07:06:23

Ügyes!

Ismeretlen_146138 2011.03.14. 21:02:40

Drága Hermi! Szerintem ez már nagyon nagy lépés hogy engedi Kökölyszi a kütyüt használni. Biztos napok alatt rá fog jönni, hogy az JÓÓÓó valamire, mert meglesz a sikerélménye neki is :):) Kitartást és türelmet kívánok a teljes használatig. Pusszantalak Benneteket : PÁ

Agi77 2011.03.14. 21:23:16

szerintem nagyon ügyes Peti! Örülök annak, hogy megvan a készülék, biztosan megszokja majd:-)

Ismeretlen_113884 2011.03.21. 21:33:15

Biztosan furcsa még neki a sok élmény. Drukk hogy minél előbb megszokja, és megszeresse!
süti beállítások módosítása