hermi irka

Friss topikok

Címkék

Karácsony...

2011.12.26. 08:29

szerző: hermi67

Jó. Együtt. Bár azért van,aki nagyon hiányzik. Ez a 3. Karácsony,amióta anyósom nincs velünk. Minden nap hiányzik,de most talán még jobban. Sokat gondolok Rá nagyon.

És persze hiányoznak érzések-például a testvérem felé,régen hiánytalanul meglévő szeretet. Most is szeretem,de már nem tudok rá úgy gondolni, mint néhány éve. A felismerés megváltoztatott. A felismerés kell,szükséges-de nem jó :-(.

Mindenki örült az ajándéknak. Jó volt a kaja,finom volt a bor :-). Szép a fa.

Marcika 25.-én elment a barátjához,és ott is aludt Náluk. Úgy érzem,hogy jobban érzi ott magát,mint itthon. Persze,ott nincsenek elvárások felé-itthon igen. Ott nincs ott az apja-akivel kifejezetten rossz a kapcsolata.( Velem nagyon jó :-), pedig én is szoktam Vele pörölni). Ott van sok lóvé,itt nincs. Én pedig nem tudom,hogy jól teszem-e,amit teszek. A barátja,Tomi anyukája,Karola kért meg,hogy Marci elmehessen hozzájuk. Ők most válnak a férjétől-és Tomi meglehetősen rosszul viseli a helyzetet. Én pedig megengedtem-de nem tudom,jól tettem-e. Mégis csak Karácsony van-bár az,hogy Marci örömmel megy, sok mindent elmond erről az egészről. Úgy érzem, anyaként mintha csődöt kezdenék mondani-vagy legalábbis teljesen bizonytalan vagyok-és az is egyfajta csőd.

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://hermi67.blog.hu/api/trackback/id/tr205359626

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bibe 2011.12.27. 10:59:16

Ne butáskodj, nem mondtál csődöt. Szerintem ebben, hogy ott "jobban" szeret lenni, mint otthon nincs semmi különös. Tipikus gyerekviselkedés, mert ott ahogy írtad nincsenek elvárások. Nagyon is jó anya vagy, mert minden rossz ellenére, minden megteszel értük. Ezt az is tükrözi, hogy veled nagyon jó a kapcsolata. Tudom, sablon szöveg, de így van, ha nyernék a lottón, TE lennél az egyik ember akinek segítenék, hogy ne legyen ilyen nehéz az élete. Nagyon sokszor ölellek és puszillak Jobb lesz minden hidd el. NAGYON BOLDOG ÚJ ÉVET KÍVÁNOK Nektek!!!! ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
süti beállítások módosítása