hermi irka

Friss topikok

Címkék

2008.09.15. 21:43

szerző: hermi67
Hát,ma meglehetősen szar idő volt erre felé,de még ez sem tudta elrontani a kedvemet:-). Tegnap végra találkoztam életem egyik nagyon fontos,és általam nagyon szeretett barátnőjével(a legjobb szót nem szeretem használni,mert vannak páran nagyon jók:-)),aki 12 napig Görögországban süttette magát. Így aztán tök boldog voltam(vagyok). A 3 kicsi huszár is jól van.Marcika nagyon megnevettetett,ki volt terítve a babakocsi esővédője,a drágám pedig azt hitte,hogy esőkabát:-)))).Egy darabig törte a buksiját,azután odament az apjához,  és  megkérdezte,hogy ezt hogy kell felvenni:-))))). Kökölyszim ma valamiért nagyon nehezen aludt el este,sokszor cicizett, és persze bőgött is-de csak kicsit-máskor már fél kilenckor alszik,most pedig már fél tíz is elmúlt,mire elaludt. Hát egy ilyen pici emberkének is lehet rossz napja-csak azt sajnálom,hogy nem mindíg értem amit mond. Mikor kapta a 2 hós szurit,taliztunk azzal a babával(és persze az anyukájával)akivel egy óra külömbséggel születtett.Zalán tíz órakor,Kökölyszim pedig 11 óra 7 perckor. Zalán 4 kilóval és 58 cm-el született.Kökölyszi olyan volt mellette,mint egy kis balettáncos-mondtam is az anyukájának,Mónikának.Aztán most, az oltásnál a súlymérés után kiderült,hogy babóm túlnőtte Zalánt(persze Ő sem kicsi,5700 gr.és 60cm).Ezt tulajdonképpen azért írom le,hogy ha eszembe jutna,hogy nem elég a tej manónak(ilyenkor,ha nyűglődik,valahogy mindíg ez az első gondolatom),akkor majd visszaolvasom magam:-))).

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://hermi67.blog.hu/api/trackback/id/tr875359201

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása