hermi irka

Friss topikok

Címkék

2008.10.21. 07:31

szerző: hermi67

kicsi babámHát,ez a nap nem valami jól indult.Mondjuk ha a tegnap délutánt  folytatta a ma reggel,akkor nem is csodálom.Marcikám újfent lebukott az igazmondásával:-(.Szerelmes a lelkem egy 8.-os! lányba,aki szerintem picit megvezetgeti,és úgy gondolja,hogy már semmi kötelessége nincs.Na, azt hiszem,tegnap kicsit helyre lett téve.Most megint ott vagyunk,mint 1.és 2.osztályos korában.Iskolából hazajövet elő a füzetek,könyvek-aztán ellenőrzés,kikérdezés.És nem mehet sehova,amíg nem tud mindent. Mondjuk nem értem ezt az Annát sem,hogy igazán mit akar egy ilyen kisfiútól.Bár mind a kettő állítja,hogy csak jóbarátok-Marci részéről ez biztosan nincs így.Ráadásul a lány cigizik-és attól tartok,hogy Marci is kipróbálja:-(.Más megoldás nincs,ha legközelebb(ki tudja,mikor lesz az!) Marcit elengedjük délután,én szépen utána megyek,és megnézem. Ugyanis sajnos rájöttem,hogy a középső fiacskám szemrebbenés nélkül képes belehazudni az arcomba:-(.(Apukája azt mondja,hogy Ő pont ilyen volt:-))))-csavargott,nem tanult,nem ment iskolába!-csak vele nem nagyon foglalkoztak a szülei-rossz gyerek,hülye gyerek,kész,pont.Pedig okos pasi-még ha néha nem is úgy csinál:-),nyilván okos volt gyereknek is.). Marcikám pedig kifejezetten penge agyú-csak sz@rik a tanulásra.De tegnap mondtam neki,vagy megszoksz,vagy megszöksz kisfiam. És Marci még csak 11 éves-nem is kamaszodik még!!!!!Úristen,mi lesz később???????Na mindegy,reggel nyűgösen keltem-ráadásul tegnap valamikor este kiborította a kicsi virágot a parkettára,és mint aki jól végezte dolgát,otthagyta!!!!Én meg reggel vettem észre,mikor a táskájukat kihoztam,hogy elpakoljam a tízóraijukat,hogy áll a szék alatt a föld!!!Húúúú,de felhúztam magam.!Persze,gazdája nem volt a dolognak!De gondolom,Levi volt,mert Ő mintha kicsit sunnyogott volna. Levivel meg állandóan veszekedni kell,hogy hogyan van felöltözve(Marci az egy igazi "piperkőc",figyel a részletekre).Levinek mindegy-ráadásul az sem nagyon érdekli,hogy koszos rajta a póló vagy ilyesmi.A múltkor azt hittem agyvérzést kapo,mikor megláttam,hogy miben ment el iskolába!Nagyon leszidtam-a pólón volt ketchup,meg még egy kis ez-az.Persze én este mondtam neki,hogy szennyesbe vele-de reggel mikor elment,ráhúzott a tetejére egy pulcsit,nekem meg nem jutott eszembe ellenőrizni.Komolyan mondom,tiszta dedó!!!!!! De a dezodort azt csudára tudja fújkálni!!!

Ráadásul miért is ne,még a temetés körül is zajlik az élet.Komolyan,ha ne velünk történne,azt mondanám,bohózatba illene: az egyik rokonunk mindíg visz az urnához virágot(szegény anyósom az édesanyja mellé lesz téve egy kolombáriumba). Tegnap előtt telefonál Marika,hogy kinn van  temetőben,és ki akarta cserélni a virágot a vázában,erre. az egész előlap durr-leesett,és eltört. Most Ő mit csináljon-ott áll, nagyonnagyi urnája meg ott figyel a kolombáriumban!!!!Nnna,hát most mondjátok meg.Temetés előtt egy héttel! Végül is megoldódott, a temető gondnok megragasztotta-mi meg majd csináltatunk másik előlapot műgyantábaól,vagy mit tudom én miből. Szóval,csupa jó minden.

Nem is írok többet-majd holnap,hátha addigra kicsit javul a helyzet:-).

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://hermi67.blog.hu/api/trackback/id/tr165359217

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása