hermi irka

Friss topikok

Címkék

2008.10.24. 21:11

szerző: hermi67

Csináltunk ma néhány képet,íme:Petibaba és én                                                                       

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 Mi lehet az az izé???????

        

 A szépség és a szörnyeteg.

babó és én         

Egyik nagyon-nagyon jóbarátnőm,Edit(akit mi csak fürdetősasszonynak hívunk),és persze picike:

Edit és babó                    

A 3 fiam + az ominózós plüsskutya,aki jelenleg Kökölyszim legjobb barátja:

fiaim                       

 

 

Nos, a képek szerintem magukért beszélnek. Mindíg ilyenkor döbbenek rá,hogy mennyire eljárt felettem az idő,a francba....:-). De sebaj, legalább a testem nem látszik!                                                                   

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://hermi67.blog.hu/api/trackback/id/tr455359221

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Reni 2008.10.24. 22:09:25

Örülök ezeknek a képeknek! De a szörnyeteget nem találom!

Ismeretlen_83123 2008.10.27. 22:27:53

Szuperek a képek, édesek a gyerkőcök! :) Majd legközelebb ne felejtsd el a szörnyeteget is lefényképezni, mert én sem találom :D :D
süti beállítások módosítása