hermi irka

Friss topikok

Címkék

2008.11.12. 06:30

szerző: hermi67

Milyen korán van,és én ár ideültem.Persze apa 6-ra ment,én is felérbedtem vele,aztán Kökölyszim is evett.Már elkészítettem a fiúk tízóraiját,és most van egy kis időm ideülni, írni és olvasni:-).

Tegnap picikém megkapta a 4 hós oltást,és persze a Prevenal 2. adagját.Szegénykém,de nagyon nagyon sírt-de csak rövid ideig.Szerencsére könnyen megvigasztalódott. A váróban a mellettünk levő pelenkázón egy 6 hónapos kisfiút vetkőztetett az anyukája.Nagyon nagyon cuki volt,Gergőnek hívták. Kökölyszim csuda jókedvű volt,amikor levetkőztettem(imád meztelenkedni,bezzeg a visszaöltözés!:-D ).Jókedvének jó nagy hangot is adott- a hangos kocsikerék változatot alkalmazta. Én nagyon jókat szórakoztam rajta(meg a felnőttek is,akik benn voltak), a kicsi Gergő viszont tágra nyílt szemekkel nézte Kökölyszit,időnként picit elkámpicsorodott.Aztán mikor kijöttünk, kicsi úrfi hozta a szokásos öltözéses formáját- ordított,ahogy a csövön kifért. Na,Gergőnek itt már elszakadt a  cérna,olyan keservesen elkezdett sírni,hogy a szívem szakadt meg. Anyukája azt mondta,megsajnálta Petit:-).(De az is lehet ám,hogy megijedt a drága).

Mondtam doktor bácsinak,hogy olyan,mintha a kisfoga piszkálgatná Petit,hát Ő azt mondta,hogy rendesen be van duzzadva neki alul fölül-de nem biztos,hogy hamar kibújik. Mondjuk már tegnap előtt vettem neki Dentinoxot-úgy látszik,az jó neki,ha beecsetelem az ínyét,egész jól bírja. Megmérték a súlyát,kereken 7500 gramm:-). Hosszt nem mértünk,de majd én ma  itthon megteszem.

Nagyobb fiam gyűrik az iskolát-persze erősen oda kell rájuk figyelni.Azt hiszem,eljön lassan a kamaszkoruk,húúú,mi lesz itt,ha más most ez van! Néha nagyon elfáradok,pl.tegnap is annyira,hogy a vészhelyzetet csak az első reklámig láttm:-(.A Grace-ről meg már csak álmodom:-).

És képzeljétek el, tegnap Kökölyszi elaludt hanyattfekve!!!!!! a babakocsiban. Kíváncsian várom,lesz-e folytatasa:-).

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://hermi67.blog.hu/api/trackback/id/tr635359232

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

brü 2008.11.12. 15:41:37

De drága lehetett :)Szép kis súlya van, Gergő 7kg . Nekünk is tegnap volt a 4 hós oltás :) Pusza
süti beállítások módosítása