hermi irka

Friss topikok

Címkék

2008.12.03. 20:31

szerző: hermi67

Ma meglátogatott engem Anya három kolléganője,Juli néni,Éva néni és még egy Éva néni. Anya nagyon izgult, nagyjából mint egy elsőbálozó lány...

Én valamiért nem nagyon akartam a kiságyamaban lenni,mikor Anya sürgött-forgott a konyhában,ezért  szépen beültetett engem a kis hordozóba,és odavitt magához  kuktáskodni:-). Mind a kettőnknek nagyon jó volt,hogy ott voltam. Én úgy segítettem anyának,hogy szépen mosolyogtam rá,és sokszor ledugdostam a az ujjaimat a torkomra,körülbelül így:

babó

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Anya meg nagy örömében nagyon finom répás -mézes muffint sütött,ami nagyon szép lett.

muffin 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Persze napközben azért sokszor én is megéheztem ám,meg apa is itthon volt ma,úgyhogy anya nem győzött jóllakatni bennünket:-). Aztán délután aludtam egy jót,és miután felébredtem,megjöttek a látogatóim, a tűzhajú Juli néni, középen az egyik Éva néni, és mellette a másik Éva néni:

 Látgatók 

Hoztak nekem nagyon szép csörgőket,meg rágókát,és könyvet- annyira tetszettek,hogy azonnal elkezdtem csücsöríteni, és úgy csináltam,mint aki repülni készül.Ez nagyon tetszett nekik-legalábbis gondolom,mert mintha nagyon elragadtatott hangokat hallottam volna-bár igazán nem figyeltem,annyira érdekesek voltak az új játékok. Azután ettek muffint és sajtos pogit,meg ittak üdítőt-én pedig,csak hogy mindenki tudja meg,ki az úr a háznál, hangosan elkezdtem követelni a finom,meleg tejcsit,amit csak Anya tud nekem adni:-). Miután én is jól laktam(úgy hatodjára :-) ), újra jókedvem lett,kb még 1 óra hosszára.De aztán nagyon álmos lettem,és szóltam is anyának. Juli néniék elindultak haza, de előtte még mondták anyának,hogy annyira jó volt itt lenni nálunk,hogy máskor is jönnek. Juli néni,a fő szervező csopotokat fog szervezni hozzánk-ez lesz a Kati tours:-D. Anya pedig belepakolt a babakocsiba,és levitt egy kicsit a levegőre. Ott aludtam egy kicsit,nem sokat,aztán itthon evés,fürcsi,és újra alvás.-merthogy fárasztó dolog a főzés is,na meg a rajongók fogadása is. Hiába,egy sztár élete bizony nehéééééz:-D.

 

 

 

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://hermi67.blog.hu/api/trackback/id/tr215359241

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

brü 2008.12.05. 09:52:40

hihi :))Tündéri!
süti beállítások módosítása