hermi irka

Friss topikok

Címkék

2009.01.20. 21:36

szerző: hermi67
Hát,ez a nap nem az én napom volt-de nem is az alsó szomszédé:-(. Úgy történt,hogy mostam-mint ahogy minden nap szoktam...de a mosgógép csöve valahogy lekerült a kádról-és az első leengedett vízmennyisé a padlón kötött ki:-(. Persze ahogy észrevettük,azonnal felszedtük a vizet-de valamennyi akkor is leszivárgott az alattunk lakóhoz:-(.Lementem szólni neki,meg bocsánatot kérni-nem nagyon  hatotta meg a dolog,nagyon haragszik rám-joggal,hiszen nekem kellett volna figyelni. De sajnos már nem tudom visszacsinálni-majd a biztósító rendezi a kárukat.Mikor én lementem,még éppen csak egy picit lehetett látni a fürdőszobájukban-remélem,nem lesz nagyobb a kár. Nagyon rossz érzés olyan emberekenek bosszúságot okozni, akik soha nem ártottak nekem. Ráadásul Marci betegebb lett,úgyhogy ma visszaküldtem a doktorhoz-a héten nem mehet suliba.Én is lázas voltam az éjjel, a kicsi 3-kor kelt-alig bírtam magamon erőt venni,hogy felkeljek hozzá, rázott a hideg. És nem fogadja el a cicit-éjjel is éhes volt, de ahogy a szájába vette,elkezdett ordítani,mint a sakál,hiába próbáltam szopiztatni.Úgyhogy éjjel tápszert kellet csinálnom neki,megevett 150 grammot,és reggel 3/4 nyolcig visszaaludt. Sajnos Ő is náthás.Már köhög,úgyhogy holnap megmutatom  a doktorbácsinak Őt is. Hát,láthatod,ha olvasol,hogy ez tényleg nem az én napom De holnap már jó lesz:-).

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://hermi67.blog.hu/api/trackback/id/tr755359266

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mona87 2009.01.20. 22:02:53

Megy a sok gyógypuszi!!!!!!♥

Ismeretlen_101886 2009.01.20. 23:39:03

nagyon sajnalom:(jobbulast mindenkinek,mennek a gyogypuszik is:)

Ismeretlen_88026 2009.01.21. 14:03:15

Ilyen bárkivel előfordulhat!Akár az alsó szomszéddal is!

Ismeretlen_113491 2009.01.21. 17:13:40

Te legalább lementél és elnézést kértél!A mi felső szomszédunk ugyanebben az esetben letagadta,hogy náluk aztán nem folyik semmi!Csak én nem hagytam magamat és bementem és láss csodát épp merték a vizet! Szebb napokat!
süti beállítások módosítása