hermi irka

Friss topikok

Címkék

2009.02.20. 20:30

szerző: hermi67

Tenapra Marci is beteg lett-szerencsére nem annyira,mint Levi.És persze a kicsike pelusában sem volt minden olyan,mint a megszokott. Ígyaztán Őt ismegvizsgálta a doktor bácsi,és  adnom kell neki is Normaflort,és még cataflam cseppet. Azt mondta,3szor  8 csepp 6 napig. Tegnapcsak2szer8-at kapott,mert dél volt,mire  gyógyszertárba jutottunk. Ma délután,olyan 4 körül tisztába tettem,és olyan rózsaszínes volt a"pisirész"a pelusban-de céklát evett,és gondoltam,odamosódott egy picit a cékla színéből. Este,fürdés előtt viszont már nem volt,csak pisi a pelusban, és bizony megint rózsaszín volt ott elöl.Na,gorsan előkaptam a beteg tájékoztatót-jujj,nagyon megijedtem:mellékhatás-véres vizelet, ésmg sok nagyon rossz dolog:-(. Telefon a gyerekügyeletre-valószínűleg vér,figyeljem,itassam  sokat, és ha holnap is olyan lesz,vigyem át,néznek neki egy vizeletet. Még jó,hogy fürdés után akartam neki beadni,de így nem tettem. Persze,még értek is ahhoz,amit olvasok-így aztán a rémületem még nagyobb.....A doktronő próbált nyugtatni,hogy nem lesz baj,kis mennyiséget kapott,de azért bennem van frász..Drága kicsi babámnak remélem nem lesz baja. Nagyon aggódok érte.

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://hermi67.blog.hu/api/trackback/id/tr75359286

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ismeretlen_101886 2009.02.20. 21:31:48

hermikem!ugy sajnalom,de nem lesz baj.en cataflam-ot tini koromban menstruacios gorcsokre szedtem,majdnem raszoktam,komolyan.es rohadteros. sok puszi,es nyugodj meg!:)

Ismeretlen_83123 2009.02.21. 10:48:38

Hát igen.. én pl Cataflamot soha be nem mernék venni. Rémes mellékhatásokról ír. Gyógyuljatok hamar! Puszi :)

brü 2009.02.21. 12:48:23

Jajj istenem!DE cataflamot szigoruan 1 év felett lehet csak!!!!!!!!!és a céklától a pisi is rózsaszines ;)Jobbulást!

mona87 2009.02.21. 21:33:48

Nem lehet,hogy Fenistil cseppet akart felírni a doki?Nekünk azt szokott.Remélem nem lesz semmi baj.Mennek a gyógypuszik!♥
süti beállítások módosítása