hermi irka

Friss topikok

Címkék

2009.03.08. 21:59

szerző: hermi67

Miért????

Olyan sokat gondolkodtam azon,hogy megszülessen-e ez a bejegyzés. de talán jobban tudok majd aludni,ha kiírom magamból a szomorúságot-már ha egyáltalán ki lehet írni.

Még fiatal lány koromban ismerkedtem meg egy velem egykorú lánnyal,akivel nem voltunk barátnők,de ha találkoztunk,mindíg beszélgettünk-olyan jó ismerős félének mondhatnám. Ő a volt féjemmel dolgozott egy helyen. Én pedig az Ő jövendőbelijével. Aztán valahogy nagyon sokáig nem hallottam róla,mígnem 2006 végén,mikorTimikével voltam várandós, a nőgyógyászaton összetalálkoztunk.Azt tudtam róluk,hogy van 2 fiuk,és azt is,hogy különváltak. De aztán újra megpróbálták,és az asszony várandós lett. Aztán valamikor 2 hónappal azután,hogy én elvesztettem a kislányomat,Ő egészséges ,gyönyörű kisfiút szült. A következő,amit hallottam róluk az volt,hogy a férje meghalt-Ő volt az a sárkányrepülő,aki tavaly nyáron az utasával együtt lezuhant Szolnok felett,és  mindketten szörnyethalak. Akkor a hirtelen sokk után elgondolkodtam,hogy hogy fogja ezt bírni a feleség. Aztán megtudtam, hogy nagyon nagyon tartotta magát-ott volt a három fia. Csak éjszaka,mikor már aludtak,akkor sírt. És nem tudott aludni.Éjszakákon át nem aludt. Már itt is bennem volt a kérdés,hgy miért? Aztán tegnap előtt újabb sokkoló hír-egy18 éves fiú kiugrott a 9. emeleti lakásuk erkélyéről,és szörnyethalt.És Ő az ismerősöm legnagyobb fia. Előzmény nem volt,legalábbis hivatalosan.Míg az anya boltból vagy valahonnan jött haza,és ment fel a lifttel, addig a fiú azt mondta,hogy kimegy elszívni egy cigit-és bumm. És az anya ott állt az utcán,látta,ahogy a drága,imádott fia élettelenül fekszik a földön. És jött a mentő-de hiába.Istenem,miért????Miért kell egy embernek ennyit szenvednie?Meddig elég az erő,hogy elkerülje az őrületet? Mennyit bír egy anya? Sokat,tudom,de mégis,mennyit?

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://hermi67.blog.hu/api/trackback/id/tr345359296

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ismeretlen_101886 2009.03.09. 09:02:09

:((((

Reni 2009.03.09. 19:07:16

Jaj!Ez őrület!

Ismeretlen_82661 2009.03.10. 00:47:13

jesszusom :(
süti beállítások módosítása