hermi irka

Friss topikok

Címkék

2009.06.25. 18:13

szerző: hermi67

Szeretném megköszöni midenkineka jókívánságokat,nagyon nagyon jól esik. Jucim,domo,hajnivlb,Pá,és mindenki,köszönöm♥♥

Szóval,ma vagyok  24(vagy 42?:-D). Elég érdekesen alakult a mai nap -de hát nem is én lennék:-D. Kezdem az elején.

Az én férjem még soha önmagától nem köszööntöttfel engem semmilyen alkalomból. Vagy valaki szólt neki,hogyTe,figyu,az asszony pajtásnak szülinap ,vagy simán elfelejette(névnapot is). Nincs ezzel semmi baj-én ezt a dolgot a helyén kezelem,nincs hiszti,vagy bármi. (hozzáteszem,a saját eseményeit sem tartja számon:-D).De biztosan öregszem(pedig még csak 24:-D),de valahogy megvágytam,hogy én is kapjaktortát a szülinapomra-mint ahogy a családban mindenki más kap. Így aztánfogtam a telefont,és rendeltem magamnak egy oroszkrém zsúrtortát.Gondoltam,lesz nagy megelepiNekik,mikor beállítok a tortával:-D. Elis mentem érte,és olyan nagynak láttam a tortát-de mondták,hogy csak annak látszik,mert krémes-habos,de ez csak 8 szeletes. Itt van:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Hazahoztam a cukiból(hozzáteszem,1500 helyett-annyit mondtaka telefonba-1800-at fizettem.Na mindegy,úgy voltam vele,300 forinton nem fogok cirkuszolni.Bejöttem szépen a lakásba,égett a gyertya-és hopp,apuka megsértődött.Merthogy készülteka fiúkkal(állam leesett rendesen),és fel volt háborodva,hogy én rendeltem magamnak tortát. Kaptam virágot,meg csokit,és hogy Nekem nem lehet meglepetést okozni,és Ő itt befejezte a születésnapozást!!!(pedig már régen lepődtem meg így).Mondtam neki,hogy most mit pattog, 13  év alatt 1szer sem sikerült önállóan cselekednie-és igen,azt hittem,hogy újra nem fognak megköszönteni-és igen,szerettem volna egy tortát-és igen,el mertem menni meglepni magamat-magunkat.De még folytatódik-a hab az Oroszkrémtortán az,hogy nem is oroszkrém az az oroszkrém. Hanem Morgan kapitány:-D.Felvágtam a tortát-és belül,csokis-piskótás,rumos. felhívtam a cukit-és kiderült,hogy bocsi,de elcserélték.Így aki ezt akarta enni,eheti az oroszkrémet. Persze visszavihettemvolna-de a fiúk mondták,hogy ez nagyon nagyon finom torta,ne vigyük vissza. Így maradt. Persze apuka közölte,hogy Ő ebből nem eszik,mert ez ránézésre is car.Úgyhogy újabb pukkadás:-D. Kéészítettünkképet, ezenis átható a mérhetetlen jókedve:-D:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Szóval, Boldog Szülinapot:-D)))))!(egyébként engem nem nagyon érdekel a sértődése,én tök jót szórakoztam ezen az egészen:-D).Lesz még majd másfajta képis,az is nagyon tutiiiiiiiii:-D.

 

 

6 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://hermi67.blog.hu/api/trackback/id/tr415359352

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

brü 2009.06.25. 21:00:48

drága Hermi, nem is te lennél, olyan jót nevettem :))Nagyon boldog 24. szülinapot, és még vagy 3szor ennyit♥♥♥ Szépek vagytok :) Puszillak♥

Ismeretlen_101886 2009.06.25. 22:09:49

Dragam, szivbol kivanom, legy mindig ilyen derus, csodaszep fantasztikus no. imadlak, igy ismeretlenul is:) isten eltessen sokaig!!!

Magdalena · http://gondolathullamok.blogspot.com/ 2009.06.26. 08:37:45

Boldog szülinapot! Neked van igazad a tortával! Én mindig szoktam sütni magamnak is, szigorúan számgyertya nélkül.:)) (Ja és még virágot is szoktam venni magamnak a biztonság kedvéért, hátha elfelejtik, de sértődés nálunk nincs - egyik részről sem.:))

Ismeretlen_113491 2009.06.26. 09:09:57

Hát én bizony sértődős vagyok...nem örültem volna ha Apa így reagálja le a szülinapomat!Látszik mennyire élvezi,szinte nem is látszik a fotón! De azért Neked juszt is BOLDOG szülinapot utólag is!

Ismeretlen_119680 2009.06.26. 13:59:11

Drága Hermim! Én sírtam férjed reagálásán! Még ha te könnyedén is vetted (őszintén: azért volt már, hogy sírtál emiatt, ugye?).Nagyon sajnálom! Ezerszer puszillak és gartulálok mégegyszer a "18"-adik szülinapodon!! Haláli jó a copfos kép! Szeretem benned, hogy a gondok ellenére is tudsz felszabadult és bohém lenni. Mindíg így maradjon! De a gondok múljanak el! ölelés

syn 2009.06.27. 21:13:30

Nagyon boldog 18-ik szülinapot kívánok kissé megkésve, ne haragudj ..... imádlak és a lehető legjobakat kívánok neked az életben!!! ♥♥♥
süti beállítások módosítása