hermi irka

Friss topikok

Címkék

2010.02.02. 07:58

szerző: hermi67

Elég régen írtam már.És ugyan ez a helyzet a blogok olvasásával is. De az a helyzet,hogy nem tudok nagyon ideülni-napközben,mikor lehetne,akkor a kedves férjem ül előtte-nem egész nap.de sokszor. Aztán este 10-kor! mondja,hogy ideülhetsz,szívem:-D.Grrrááááá-de haragszom olyankor. Ugyanis Peti fél tizenegy körül alszik el,és csak úgy,ha mellette fekszem:-D. Ráadásul olyankor már álmos vagyok én is.  Na,ennyit a gépezésről...

A szülői felelősségről:

Saját hülyeségem miatt haragszom most magamra..Elmentünk a nagyfiúknak decemberben bakancsot venni. Levinek sikerült is. Marcinak viszont egyik sem felelt meg. Marci egyébként is az a tpusú emberpalánta,aki nagyon ad a külsőségekre(az én ízlésemhez képest túlmegy a "kellő" határon). Ezért aztán sok vitánk van emiatt. Így aztán 3 délután mást sem csináltunk,csak bakancsot kerestünk. Persze, a 16ezer forintos,az nagyon tetszett-csak ám azt nem tudtam megvenni.Így történt,hogy mikor közölte velem,hogy Ő aztán nem veszi fel ezt se,meg azt se,mert neki nem tetszik(Anyaaa,nem érted,nem tetszik,ezt én nem veszem fel)-elöntötte a szar az agyamat,és mondtam neki-jól van,kisfiam, akkor nincs bakancs, jársz edzőcipőbe (persze,hócsizma szóba sem jöhet). Na-ezt nem lett volna szabad. Ugyanis a gyerek a nagy hóban edzőcipőben jár-és fázik a lába,és vizes a cipő-úgyhogy esténként szárítgatom hajszárítóval. Én meg persze minden este pörölök vele. De ez az én(és az apja)hibája. Megmondtam Neki,hogy ez volt az utolsó ilyen. Azt veszi fel,amit megveszünk.(egyébként semmi csúnya nem volt a bakancson,khaki színű,1szerű férfi bakancs)-csak nem volt rajta semmilyen márkajelzés-mert hogy kínai. És persze ebben a hónapban nem tudok venni semmilyet-mert így sem tudom,hogy mit eszünk a hó közepétől. Ebből is elegem van-utálom az egészet. Ezt egyébként azért írom le,hogy majd sok sok év múlva,mikor a kényelemben és a jólétben heverészek-ne felejtsem el,hogy milyen is volt és (lehet.) És segítsek azokon,akiken kell.

Úgy tűnik,megyek vissza dolgozni....a férjem marad gyes-en itthon(mert a gyed nem jár neki,mivel nincs biztosítási jogviszonya!!)-tehát kb. 25000 forintot fog kapni. Hozzáteszem,most semmit nem kap(pontosan november 6.-a óta). Kurvára elegem van az egészből,utálom,hogy itthon hagyom a kisfiamat azért,hogy legyen ennivalóra(valamennyire). Viszont megvan az előnye is-legalább lefogyok csinosra-merthogy elég keveset eszem azért,hogy a gyerekeknek jusson-ezt iróniának szántam. Kerestem takarítást-nincs. betegápolás otthon-nincs. tehát még elmehetek kurvának-de ahhoz meg nincs kedvem:-D.

Hogy a férjem miért nem dolgozik? Szakácsállás nincs-se itt,se Pesten-legalábbis olyan,ahová az Ő gyakorlatával(3 év)felvennék.Mindenhova 30 év gyakorlattal rendelkező,de csak 30 éves:-D,és lehetőleg 200 mesterfokozattal és plecsnivel  bíró szakácsot keresnek-mindezt persze minimálbérre bejelentve:-D. Máshova pedig nem hajlandó elmenni. Mehetne beteghordónak-nem megy. És most lehet mondani,hogy ne hagyjam. És mit tegyek? verjem meg minden nap???:-D.(nehéz lenne,104 kiló és 190 centi). Vagy váljak el?? Azzal aztán ki lennék segítve piszkosul. A beszélgetéseken már túl vagyunk.

Szóval,elegem van az életből,de rohadtul. És az az igazság,hogy még meg sem pusztulhatok-itt vannak a gyerekeim,akik szeretnek,akiket szeretek(persze, a férjemet is szeretem,és Ő is engem-legalábbis azt hiszem). Tehát sem betegség, sem vég nem jöhet-vinnem kell a keresztet még sokáig.....

6 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://hermi67.blog.hu/api/trackback/id/tr885359445

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ismeretlen_105483 2010.02.02. 22:39:33

Na bazzzz... először is, naaaagy simi Neked! aztán meg csak rileksz! Minden rendben lesz, meglátod! nagyfiadnak mondd meg, ha szeretne 16ezer forintos bakancsot, segítsen bele az árába, hajrá éljen a takarékoskodás! munka: bombanőanyu leszel, ez tök jó!!! az is jó lesz, hogy kicsit nem csak Anya leszel.. persze épp emiatt rossz is lesz... viszont drága picifiad jó helyen lesz, Apukájával :) akinek szintén jót fog tenni, hogy nem munkanélküli, hanem gyesen van. Aztán meg talál ő is munkát, ebben is biztos vagyok, s sokkal jobbat, mint az eddigi majdnemlehetőségek. Kicsit kerekíteni azt a 3at nem lehet? mondjuk.. mondjuk 7re ? :DD sok sok pusz Neked!!!

Ismeretlen_95791 2010.02.03. 06:53:28

vicger,drágám én már mondtam neki:-D. Úgysem néz utána a fene se-de nem hajlandó. Egyébként köszönöm a kommentet,jó volt olvasni egy olyan véleményt,aki kívülről látja a helyzetet:-).

Ismeretlen_66889 2010.02.03. 14:15:08

ne hari, de olyan jókat nevetek rajtad, ahogyan írsz :))Peti jó helyen lesz Apával, ne izgulj♥Én is csak dugdosom a fejemet a homokba, de hogy júl.tól hogy fogunk kijönni a gyesből, fogalmam sincs, és sajna nekem is muszáj lesz elmennem vhová dolgozni :( Bakancs:én megértem a fiadat az ő szemszögéből, emlékszem még a kamaszkoromra, a kinai cuccok hú de égők voltak :D(persze mostmár csak ott vásárolok, vagy turiban :D) Puszilak♥

Ismeretlen_119475 2010.02.03. 17:13:18

A mi korunkban nem voltak kínai cuccok. Vagyis kínai boltok. :) Idén Máté Quechua bakancsot kapott, szinte tök új volt. Vaterán http://n2.vatera.hu/photos/91/d2/b79_1_big.jpg Én az ilyen jó állapotú cuccokat ott is megveszem. Márkás, hibátlan és csak 1300 Ft volt! Érdemes körülnézni az ilyen helyeken. Nekünk is muszáj spórolni, így tudok. Meg ami már nem kell, de simán hordható, azt szintén ott eladom. Munka: alig várom a szezont (májustól szept.végéig melózok), közben tartok is tőle. Nekem nincs kicsi gyerekem, de ne kelljen neked magyaráznom, hogy a kamasz is milyen :)

Ismeretlen_124026 2010.02.03. 19:06:50

Nekem még nincs kamaszom de jaaaaaj már előre sajnálom magam!!Háát mi is szinte csak túrizunk.Bár cipőbe nem veszek használtat de kínait.De tavaly ugy jártam hogy bekeményitettem és azt mondtam nem veszek Pannának szandit csak rendes boltba.Kaptam is 6000ft-ért.Másnap mentem papucsért a kinaiba az első szandi az volt amit megláttam amit pannának vettem.Itt 2900ft volt. Vissza mentem és orditottam hogy kapják be .Igy jártunk.Azóta mindig felmérem a terepet elöször a Kinaiba.!!!!Nehéz jól öltözni a mai fiatalnak!!!Pusza.Ölelés!!

Ismeretlen_95791 2010.02.04. 15:31:32

Nagyon köszönöm,hogy írtatok. Azért jó,hogy segítetek nekem pozitívabban látni a dolgokat:-). Ezer hála Nektek♥ Puccci-hát ez az,hogy már szinte mindenhol csak kínait kapsz! csak 5szörös áron,mint a bótjába. De ezt az én nagyon okos kisfiamnak nem tudom megmagyarázni:-).
süti beállítások módosítása