hermi irka

Friss topikok

Címkék

Kecskemét

2011.01.21. 21:53

szerző: hermi67

Megjártuk végre. Elfáradtunk.

Vegyes érzelmekkel jöttem el. Az audiológián dolgozó "kolleganő"( Márta),akivel én eddig csak telefonon beszéltem,rendkívül kedves,segítőkész volt. És a másik asszisztensnő is. Az orvos azért hagyott némi kívánni valót maga után.

Mikor odaértünk, viszonylag rövid várakozás után behívtak bennünket. Márta, Peti, egy szurdo pedagógus és én bementünk a játékszobába, "játszani" és hallgatni a hangokat. Kevés sikerrel- de azért néhány hangnál kaptunk segítséget a hallókészülék beállításához. Nekem az összes hang nagyon hangos volt- de az én édes kicsi fiam sokszor meg sem rezzent. Bár az is igaz,hogy rendkívül érdekes játékot találtunk-Autót!!!!:-D))). Ha meghallotta játék közben a hangot,és odakapta a fejecskéjét- a sarokban lévő nyuszinak(ami mögött a hangszóró van elbújtatva) elkezdett villogni a szeme-persze Márta segített neki a villogásban:-). Hát ez nagyon bejött a kicsinek. De egy idő után már nem érdekelte az egész-fáradt volt,mehetnékje volt. Így abbahagytuk. Márta mondta, hogy ezt a fajta játék audio metriát egy ilyen kicsi gyereknél nagyon sokszor kell csinálni,sok héten át,heti egy alkalommal-hogy megtanulja azt,hogy csak akkor figyeljük a nyuszit,ha jön a hang. Mindenesetre azért mégis csak lett egy plusz eredmény, még ha nem is mondható teljes sikernek.

Mindeközben,míg mi benn voltunk, a férjem és a két nagy fiunk a rendelőben vártak-megérkezett az orvos.  Megnézte az összes papírt( Petiét és Leviét),és megkérdezte,hogy akkor most végül is mi miért jöttünk ide? Kedvem lett volna kiszólni Neki,hogy szeretünk vonatozni,meg átszállni 3 gyerekkel,vazze! De nem tettem-Márta is csóválta fejét, hiszen kétszer is elmagyarázta Neki,hogy miért jövünk ide.

Ezek után a doktor ember mindenáron azt akarta elérni,hogy mi ott kapjunk hallókészüléket-és oda járjunk Kecskemétre  hallásgondozásra,és persze szurdopedagógushoz. Az utóbbi Levinek is hetente 1szer van-amióta hallókészüléket visel. Mondtam Neki,hogy itt valami tévedés van-mi nem hallókészülékért jöttünk,mert azt Szolnokon is megkapjuk-csak ezért a játék audiometriáért-mert azt itt nálunk nem csinálnak. És persze a genetikai vérvételért-azt pedig Márta ajánlotta még az egyik telefonos beszélgetésünk során-azért,hogy ne kelljen elmennünk Debrecenbe,hiszen Ők is oda küldik a vért. Nem nagyon tetszett az orvosnak az én határozottságom-de tul.képp leszarom,hogy mi teszik és mi nem tetszik Neki. Minden áron erőltette,hogy mégy egy BERA vizsgálatot kell csinálni Petinek altatásban-mert ez,amit vittünk,eléggé selejtes-az Ő szavaival élve. Előjegyzett bennünket március 16.-ra(15.-re akart, de szóltam,hogy az munkaszüneti nap) reggel 8-ra! Hát,nem fogunk elmenni,nyilván most egy jó darabig nem fogom engedni,hogy Petit elaltassák,ha nem feltétlen életmentő a dolog.

Egyébként Mártáék mindannyiunknak csináltak hallásvizsgálatot, és bizony számomra rendkívül megdöbbentő és  nem várt eredmények születtek. A két halláscsökkent gyerekemnél nyilván nem volt okom meglepődni. Viszont Marcinak sincs minden rendben a mély hangokba eső tartományban-annyit mondtak,hogy érdemes lesz figyelni. A férjemre azt mondták,hogy a bal füle nagyon gyenge,és a jobb sem tökéletes.Neki is BERA vizsgálatot akarnak csinálni. egyedül az én fülem hall tökéletesen. Persze majd minden eredményt kipostáznak-ott részletesebben le lesz írva.

 

Mindannyiunkat megszúrtak. Petit egy gyerek laboros-szerencsére nagyon ügyes volt,egy szuriból megúsztuk. Bennünket a gégeszéti osztályos ápolónő szúrt-Marcit és engem 1szer, Levit 2szer, apát 3szor. Hiába,mégis csak Ő a legerősebb:-D))). A genetikai vizsgálat eredménye kb 6-8 hét-és azt mondta az orvos,hogy el kell érte menni Kecskemétre. Biztosan nagyon csúnyán nézhettem rá,mert mindjárt hozzátette,hogy természetesen arra is van lehetőség,hogy kipostázzák:-D)). Szóval, az eredményt majd kipostázzák:-D))).

A végső megbeszélésen azt mondta az orvos,hogy a szurdopedagógus hölgy enyhe autisztikus jeleket vélt látni Petinél. annak idején Levire is ezt mondták-bár akkor nekem nem ondták meg,csak évek múlva. Én úgy gondolom,nincs ilyen jellegű baja-de azért remélem,téved a pedagógus hölgy.

Ahogy megkapjuk az audiológiai eredményeket,beállítják a hallókészüléket,és lehet tanítani a kisfiamat rendesen hallani. Drága édes bogaram,annyira aranyos,édes kisgyerek.

Jól viselte a vonatozást-sőt,élvezte. Persze semmit nem aludt. Mikor hazaértünk,megfürdettem-mindannyian lemostuk magunkról a jó kis vagon szagot. Evett,játszott, de este 7-kor elájult. És persze felébredt fél tízkor, és hajrá-2-ig fenn volt. Ááááá,az alvása!!!!!!!!! Egyszerűen nem tudom,mi kering benne- Red bull, vagy nem tudom! tele van energiával♥

Drága Levim holnap írja a felvételit! Izgulok nagyon érte! Bementem ma az írószer boltba,és mondtam a hölgynek,hogy kérek egy szerencse tollat, amivel holnap a kisnagyfiam írja a felvételit- de ha nem oké,jövök reklamálni:-D. Jót mosolygott-főleg mikor mondtam Neki,hogy de az sem baj,ha szépen fog a toll:-).

Édes Leventém,nagyon nagyon drukkolok Neked,kisfiam!♥♥♥

 

 

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://hermi67.blog.hu/api/trackback/id/tr155359547

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Vera 2011.01.21. 23:04:00

Húúúúúú. Ez egy kicsit ütős volt. Jajj. Alig bírtam elolvasni. Levinek én is drukkolok ezerrel!

Ismeretlen_146138 2011.01.22. 10:26:13

Szia drága! Milyet "szívtam"... de nagyon mókás lett a vége... Éjjel olvastam a bejegyzésedet... utánna kb. írtad az sms-t hogy írtál a blogodba, amre visszírtam, hogy olvastam. (Utólag mostmár bevallom, hogy amit leírtál azt nem értettem, mert nem láttam benne a diagnózist, de a bénaságomra fogtam.) MOST reggel megint feljöttem és "elképedve" láttam, hogy lett még hozzá kb. 3x annyi írás mint este voltt. Történt ugyanis, hogy éjjel még csak addig olvastam a történetet:"hogy lett a plusz eredmény, mégha nem is mondtható tökéletesnek." Szóval jót röhögtem magamon, de sebaj... Így viszont már mindent értek! Nagy fiadnak pedig egy kalappal!!!! Kellemes hétvégét nektek. Millió pusszantás: PÁ

Ismeretlen_113491 2011.01.22. 20:00:20

Nagyon nehéz volt olvasni...de abban biztos vagyok,hogy nektek megélni még nehezebb...remélem hamarosan a hallókészülék megkönnyíti kicsi Péter Mór életét!

Ismeretlen_66889 2011.01.25. 12:21:32

Édes drága kis Peti, remélem mielőbb megkapja a készüléket és megkönnyíti az életét♥
süti beállítások módosítása