hermi irka

Friss topikok

Címkék

Szomorúság...

2011.07.08. 22:25

szerző: hermi67

Ma kicsit megengedem magamnak,hogy szomorú legyek. Most lehet panaszkodni,de holnap nem,hiszen holnap lesz 3 éves a mi kicsi Petink.

Szomorú vagyok. Olyan nagyon nagyon nehezen haladunk Petikémmel. Annyira el van maradva a korosztályától-és ezért annyira sajnálom. Nem tudja magát megértetni,úgy,ahogy szeretné. Az igényei egyre "nagyobbak",nyilván,hiszen az értelme ép,és az agya fejlődik.

Ma Mónika barántőméknél voltunk, megköszöntöttük Zalánt,és persze Ők is Petit. Aztán volt "panelstrand"-erkélyen,gumimedencében-jajj de jól érezte magát a két kis zsivány külök:-D)). Majd lesz kép is.

Peti kapott két kisautót(azonnal melléjük is feküdt,és tologatta Őket),és egy mágneses rajzolós-nyomdás táblát-mittomén mi a neve pontosan:-). nagyon szereti,Zalusnak is van,és szivesen játszik Vele.

Zalusnak vettünk egy orvosi táskát-annyira szeret mostanában szerepjátékozni. Olyan édes volt,ahogy megvizsgált-mint a doktor bácsi. De nem ám akárhogy! Köszönt,hogy jó napot kivánok,miben lehetek a szolgálatára! Azt hittem,becarok,annyira édes volt. Írt fel Nekem receptre gyógyszert, be is adta a számba,na meg szurit is kaptam. Később,mikor újra nagyon beteg lettem:-D, felhívta a doktornénijét,és beszélt Vele:-D). azután odaadta Nekem a telefont,hogy én is beszéljek Vele,mert engem majd a doktornéni fog megvizsgálni, és meggyógyítani. Na,persze én megbeszéltem a doktornénivel,hogy Ő azt szeretné,ha engem Zalán doktorbácsi gyógyítana meg. Úgyhogy ma többszörösen is egészséges lettem:-). És Zalán felhőtlen játéka közen elnéztem az én gyönyörű kicsi fiamat-mennyi mindenről lemaradt, és milyen hosszú lesz az út,mikorra behozza a hátrányát-ha egyáltalán sikerül Neki. Talán annyi a szerencse,hogy ezt Petikém nem érzékeli(most még,amíg ilyen kicsi)-Neki kerek a világ,ha lehet játszani. És persze ahogy a kezébe kaparintotta az eszközöket,Ő is azonnal vizsgált engem-ebből is látszik,hogy megfigyeli,amit kell,csak nem tud úgy kommunikálni,mint más gyermekek ebben a korban.

Ma egy "bedolgozó"doktor bácsi megcsinálta a 3 éves státuszt.,ami súly és hosszmérésből,valamint fütyiellenőrzésből állt. Petikénk úgy kb. 98 cm-nem állt rendesen a falhoz,mert nem akart:-D. Súlya pedig 18 kiló(kis húsgolyó:-D). Fütyi oké.  Csak egy kis adalék: Leventém 3 évesen 102 cm.volt,és 16 kg. Marcikám 3 évesen 108! cm.volt,és 17,5 kg. 

A szobatisztaságról azt mondta,hogy szoros összefüggésben van a beszéddel-hát nem tudom. Hiszen a teljesen süketek is csak szobatiszták lesznek,gondolom. Mindegy,azt mondta,hogy higgyem el, ahogy beindul a beszélőke,lekerül a pelus is. Hát meglátjuk... Peti mindkét lába erősen befelé billen- olyan jó erős bokasüllyedés féle. Mondjuk ennél a súlynál nem kell csodálkozni. Azt mondta az orvos,hogy mezítláb sokat,kinn az utcán,a füvön,hagy erősödjenek a tartó izmok. És esténként kicisit járassam pipiskedve,meg külső-belső lábélen. Ma nagyon fáradt volt,mert nem aludt semmit, de holnap megpróbálom megmutatni Neki-kíváncsi vagyok ,hajlandó lesz-e csinálni. Nyilván csak mutatni tudom,mert hiába mondom,nem érti még.

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://hermi67.blog.hu/api/trackback/id/tr985359590

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ismeretlen_66889 2011.07.09. 21:33:32

Nincs elmaradva agyilag, az hogy még nem beszél, attól uygan olyan okos :)Csak a buták nem értik meg ;) Boldogságos 3. szülinapot a szépséges nagyfiúnak :)
süti beállítások módosítása