hermi irka

Friss topikok

Címkék

Vagyunk!

2011.09.11. 15:22

szerző: hermi67

Szerencsére  mind megvagyunk,jól is vagyunk,csak én nem nagyon érek rá írni. Fiúk gyűrik a sulit,Peti a bölcsit. Beszéd még nem megy, szobatisztaság sem,de gondolom, 1szer majd csak meglesz mind a kettő. Nem tudok Vele mit kezdeni-ha nadrágot akarok ráadni,úgy visít,mint akit ölnek. Pedig most még jó idő van, de a hideg időben még nehezebb lesz.  Próbáltam már azt is,hogy rövidnaci pelus nélkül-ááááá,hamvába is holt a próbálkozás. Hát,nem egyszerű eset a kicsike,ez biztos.

Sokat dolgozom,és nagyon nagyon fáradt vagyok. Minden este azt veszem észre,hogy a tíz óra még a konyhában ér. És még utána megyek fürdeni,ilyesmi. És a babaneten sem voltam már,Isten tudja mióta-de most kitűztem egy célt: egy héten egyszer-mondjuk szerdán-ha törik,ha szakad,felmegyek még emberi időben-mert 10 után már nem is szoktak nagyon lenni fenn.

Pá,olyan éde3s vagy azért,amit a kommentben írtál:-). Jól vagyok,jó lenne már beszélnünk.

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://hermi67.blog.hu/api/trackback/id/tr705359614

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása