hermi irka

Friss topikok

Címkék

2008.11.03. 13:24

szerző: hermi67

Ma érdekes dolog történt velem. Délelőtt itthon tettem rendbe a hűtőt(plusz a fagyasztót olvasztottam),Peti aludt, a tv-ben pedig a csakcsajok ment.Hát,ott olyat hallottam,hogy nem hittem el. A kisbaba születéséről volt szó, a testvér és persze a szülők szempontjából,.-Volt valami gyermekpszichológus vendég,plusz a két műsorvezető,plusz még egy vendég.A nevüket inkább nem mondanám,aki látta,tudja, aki pedig nem látta, szívesen megmondom neki priviben-főként azért,mert a 4 közül 2  nőszemélyt nem nagyon csípek valamiért- elkényeztetett hülye pi..nak tartom őket-de nem akarok senkit nyilvánosan sértegetni-meg tulajdonképpen nem nyilvánosan sem.Nos, felettébb okos dolgokat mondtak Ők ketten,természetesen mindkettő tökéletesen megoldotta ezt a problémát a saját gyerekeinél(hogy is máshogy). És itt dobtam egy hátast: az egyik nagysága két gyeremeke között 12 év van(mint nálam Levi és Peti között),és most figyeljetek: a 12 éves (lány!!!!!) CUMISÜVEGBŐL itta  a reggel kakaóját egy ideig,mert neki az ugyanúgy járt,mint a picinek! És nagyonokos anyuka szerint ez így tök jó volt!  Meg sem próbálta lánykáját lebeszélni,mondjuk valami ilyesmivel pl: nem áll neked jól a cumisüveg,főleg nem a szemceruzával kihúzott és kispirálozott szemedhez,vagy  mittomén. Persze  a pszichológus azért kicsit konszolidáltabban örült, de nem mondta,hogy ez jó nagy baromság,csak annyit,hogy ha csak rövid ideig tart egy ilyen(nem fejtette ki bővebben,hogy mennyi az a rövid idő),akkor nincs gond. Hááát,nem tudom,én azért csak úgy gondolom,hogy igencsak elkerekedne  a szemem, ha Levi vagy Marci cumisüveget kérne a kakaóhoz.:-)))))). Vagy esetleg szopni akarna,ugye,merthogy nálunk még az dívik:-)))))). Persze lehet,hogy én látom kancsalul ezt a dolgot,de végül is ez az én oldalam,az én véleményemmel.

Más: Hugomum játszani hívott,és játszanék is,ha tudnék blogcímeket,akiket meghívhatnék én is.Esetleg ha itt jársz,és olvasol,és persze van blogod,megadod a címét? Előre is puszikaaa!

Itthon egyébként minden rendben.Gyermekeim jól vannak,hálát adok Istennek,hogy egészségesek. Apa dolgozik,remélem kicsit helyreáll az életünk.Mos kezdtem el intézni nagyi hagyatékát(rengeteg könyv, régi bútor,és ilyesmik)amit el kell adni,hogy aztán a lakás is elmenjen. Nem egyszerű,de minden nap intézek egy kicsit.

 

Jaaa,és Páááááá, ezt a Te kedvedért:-):

Egy öreg arab már 40 éve NewYork közelében lakik.

Szeretne a kertjébe krumplit ültetni, de egyedül van,
öreg és gyenge. A fia Párizsban tanul. Ír neki egy emailt a gondjáról:

'Kedves Fiam, Ahmed. Nagyon szomorú vagyok, mert nem tudok a
kertemben krumplit ültetni. Biztos vagyok benne, hogy ha itt lennél,
tudnál nekem segíteni a kertet felásni. Szeretlek. Atyád.'

Másnap az öreg arab e-mailt kap a fiától:

'Kedves Apám. Ne nyúlj a kerthez. Ott rejtettem el a 'dolgot'. Én is
szeretlek. Ahmed.'

Másnap hajnali 4-kor jön az arabhoz a Hadsereg, az FBI, CIA, a Ranger-
ek és Nemzetbiztonsági Hivatal is. Átkutatják a házat és felássák az
egész kertet is, minden millimétert átkutatnak, de semmit sem találnak.
Csalódottan távoznak.

Másnap az öreg arab újra e-mailt kap a fiától:
'Kedves Apám! Remélem mostanra már fel van ásva a kerted és
ültethetsz bele krumplit. Sajnos csak ennyit tudtam innen tenni érted.
Szeretlek. Ahmed.

 

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://hermi67.blog.hu/api/trackback/id/tr205359227

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lidi · domidolog.blogol.hu 2008.11.04. 09:13:46

Láttam én is ezt a részt,hát hasonló kedves gondoltaok jutottak eszembe nekem is,mint neked:D
süti beállítások módosítása